وصیت‌نامه شهید کیانی؛

به سرنوشت انقلاب بی‌تفاوت نباشید

شهید کیانی در وصیت‌نامه خود آورده است: این انقلاب با زحمت و خون‌های بسیار به پیروزی رسیده پس مبادا به سرنوشت آن بی‌تفاوت باشید و دنیا را به آخرت ترجیح بدهید.
کد خبر: ۴۵۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ - 15May 2021

به سرنوشت انقلاب بی‌تفاوت نباشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

شهید اکبر کیانی در وصیت‌نامه خود آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام درود بر آخرین پیامبر خدا حضرت محمد (ص) و با سلام بر شهید دشت نینوا حسین ابن علی (ع) و با سلام بر تمام شهدای صدر اسلام و با سلام درود بر رهبر کبیر خمینی بت شکن.‌ای برادران می‌دانید که این انقلاب با چه زحمت و خون‌هایی به پیروزی رسیده پس مبادا به سرنوشت آن بی‌تفاوت باشید و دنیا را به آخرت ترجیح دهید در مسیر انقلاب هرگز به خود ترس و اندوه راه ندهید که به گفته قرآن ما پیروزیم و کفار نابودند.

شهادت نزدیک‌ترین راه و سریع‌ترین راه تقرب به خدا است؛ عزیزان روزی نیاید که زرق و برق و مال و اموال اندک دنیا و همسر و فرزندان و راحتی دنیا شما را فریب بدهد که در پشت آن عذاب خداست بلکه دفاع از اسلام را بر هر چیز که برایتان عزیز است ترجیح دهید.‌ای امت ما فرزندان این سرزمین که در راه خداوند کشته و شهید می‌شویم انتظار داریم که شما به ندای ما لبیک بگوئید و نگذارید که اسلحه‌هایمان به زمین بیافتد.

خواهران حجاب اسلامی را کاملاً حفظ کنید، زیرا ما در جبهه با سلاح با دشمن می‌جنگیم و شما با رعایت حجاب و حفظ حجاب اسلام را حفظ می‌کنید. مسجد را هیچ موقع خالی نکنید و راه شهدای عزیز اسلام را ادامه دهید. امر به معروف و نهی از منکر کنید. هر آنچه که قرآن عزیز گفته به آن عمل کنیم.‌ای مادر عزیزم امیدوارم مرا حلال کنی و از تو می‌خواهم به واجبات بیشتر اهمیت بدهی و از تو می‌خواهم همچون کوه در مقابل سختی‌ها صبر داشته باشی، از برادران و خواهرانم تقاضا دارم اول من را حلال کنند و به واجبات اهمیت داده و از منکر‌ها دوری کنند و سلاح مرا بردارند و در مقابل کفر از آن استفاده کنند؛ بچه‌های خود را تربیت دینی کنید و در راه اسلام قدم بردارید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار