مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

برگزاری محافل قرآنی به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهداست

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: برگزاری محافل قرآنی، جز به برکت انقلاب اسلامی و رشادت خون هزاران‌هزار شهید پاک‌باخته‌ای که جان در طبق اخلاص گذاشتند و سر دادند تا با سرافرازی در کنار سفره قرآنی بنشینیم، انجام نمی‌گیرد.
کد خبر: ۴۵۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ - 15May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید شهاب‌الدین حسینی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، اظهار داشت: با تمامی فراز و فرودها، انقلاب اسلامی باعث گسترش فرهنگ قرآن کریم شده است.

حسینی تاکید کرد: این حرکت‌ها و برگزاری محافل قرآنی، جز به برکت انقلاب اسلامی و رشادت خون هزاران‌هزار شهید پاک‌باخته‌ای که جان در طبق اخلاص گذاشتند و سر دادند تا با سرافرازی در کنار سفره قرآنی بنشینیم، انجام نمی‌گیرد.

وی گفت: نغمه و تلاوت قرآن کریمی که بر زبان این جوانان جاری می‌شود و چهره زیبای درونی آن‌ها همگی به برکت دم مسیحایی روح‌الله زمان و امتداد آن مسیر به برکت خلف شایسته ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی است که بر این اساس نیز قرآن کریم در کشور گسترش یافته است.

حسینی متذکر شد: نباید مدتی را از قرآن دوری کنیم تا ماه رمضان دیگری دوباره بر سر سفره قرآن بنشینیم، ماه مبارک رمضان و مقدمه آن، ماه‌های «شعبان» و «رجب» زمینه انس با صاحب کلام‌الله است تا به دل‌های ما جلا بدهد و انسان‌های زمینی را آسمانی و ملکوتی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار