تشکیلات خودگردان فلسطین:

سکوت در برابر کشتار «الشاطئ» ممکن نیست

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه «الشاطئ» و قتل عام دو خانواده فلسطینی، خواستار حمایت جامعه جهانی از ملت فلسطین شد.
کد خبر: ۴۵۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ - 15May 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر در به شهادت رساندن ۱۰ فلسطینی از دو خانواده ابوحطب و الحدیدی را محکوم و تأکید کرد که سکوت در برابر این جنایت ممکن نیست.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) با بمباران اردوگاه الشاطئ در غرب نوار غزه ۱۰ فلسطینی از دو خانواده ابوحطب و الحدیدی (هشت کودک و دو زن) را به شهادت رساند.

در این بیانیه آمده است که جنگ اسرائیل علیه ملت فلسطین از ۷۳ سال پیش تاکنون ادامه داشته و آخرین مورد آن نیز کشتار خانواده ابوحطب اعم از کودکان و زنان است و رژیم اشغالگر مسئول پیآمدهای این جنایت‌هاست.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تأکید کرد که هرگونه سخنی مبنی بر اینکه اسرائیل حق دفاع از خود دارد، باعث تحریک این رژیم به استمرار قتل می‌شود و چراغ سبزی برای این رژیم برای تداوم تجاوزات، استمرار عملیات کوچاندن اجباری فلسطینیان، تخریب خانه‌ها و آواره کردن شهروندان فلسطینی است.

در این بیانیه بر ضرورت مداخله جامعه جهانی از جمله شورای امنیت سازمان ملل و کمیته چهارجانبه برای حمایت از ملت فلسطین و اعمال فشار بر رژیم اشغالگر جهت توقف فوری تجاوزات این رژیم و آغاز تلاش‌های جدی برای پایان دادن به اشغالگری تأکید کرد.

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین در بیانیه خود آورده است که بدون تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی، هیچ‌کس روی صلح و امنیت را نخواهد دید.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه گذشته و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه تا صبح امروز (شنبه - ۱۵ می)، را ۱۳۹ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن اعلام کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار