ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی:

خانواده معظم شهدا سند افتخار کشور هستند

سرهنگ «صادقیان» گفت: خانواده معظم شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند و امروز وظیفه داریم تکریم و تجلیل از مقام ارزشمند آن‌ها را به‌خوبی به‌جا بیاوریم.
کد خبر: ۴۵۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ - 15May 2021

خانواده معظم شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «محمد صادقیان» فرمانده مرکز پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی ظهر امروز (شنبه) در نشست فرماندهان ارشد نیروهای مسلح این استان با موضوع ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: شهدا بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند و امروز باید با همه توان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صحنه بیاییم.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی افزود: تشکیل و راه‌اندازی موزه دفاع مقدس استان مرکزی یک اقدام مؤثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و به‌عنوان یک ظرفیت مهم می‌تواند در این راستا اثرگذار باشد.

وی گفت: مرکز پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) اراک از زمان راه‌اندازی موزه دفاع مقدس استان برای بهره‌گیری کارآموزان از این ظرفیت همواره برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته و به‌عنوان یک برنامه اصلی، بازدیدها را با قوت انجام خواهد داد.

صادقیان ادامه داد: در سال جاری بیش از ۲۰۰ نفر از کارآموزان به شکل محدود از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید کردند و طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، این بازدیدها آثار و برکات فراوانی به همراه داشته که با قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده مرکز پدافند هوایی حضرت علی‌اکبر (ع) افزود: دیدارهای مشترک نیروهای مسلح استان با خانواده معظم شهدا یک اقدام ارزشمند است که در سال جاری باید ادامه‌دار باشد؛ چراکه امروز در قبال خانواده شهدا مسئول هستیم.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی بیان کرد: خانواده معظم شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند و امروز وظیفه‌داریم تکریم و تجلیل از مقام ارزشمند آن‌ها را به‌خوبی به‌جا بیاوریم.

صادقیان خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی در همه رده ها برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر آمادگی کامل دارد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد؛ چراکه آزادی خرمشهر به عنوان نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس مطرح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار