جن ساکی خبر داد؛

واکنش منفعلانه کاخ‌سفید به حمله رژیم صهیونیستی به برج الجلاء در غزه

سخنگوی کاخ‌سفید امروز در واکنشی منفعلانه به حمله رژیم صهیونیستی به برج الجلاء در غزه اعلام کرد: به اسراییلی‌ها گفتیم که تضمین امنیت رسانه‌های مستقل یک مسئولیت بسیار مهم است!
کد خبر: ۴۵۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 15May 2021

واکنش منفعلانه کاخ‌سفید به حمله رژیم صهیونیستی به برج الجلاء در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «جن ساکی» سخنگوی کاخ‌سفید امروز به جنایت صهیونیست‌های اشغالگر در تخریب برج الجلاء در نوار غزه واکنش منفعلانه‌ای نشان داد.

سخنگوی کاخ سفید بدون محکوم کردن این اقدام رژیم صهیونیستی در این باره نوشت: ما مستقیاً به اسراییلی‌ها گفتیم که تضمین امنیت و ایمنی روزنامه نگاران و رسانه‌های مستقل یک مسئولیت بسیار مهم است!

واکنش منفعلانه کاخ‌سفید به حمله رژیم صهیونیستی به برج الجلاء غزه

این در حالیست که رژیم صهیونیستی حملاتی پهپادی به «برج الجلاء» محل استقرار خبرنگاران بین‌المللی و خبرگزاری خبری جهانی انجام داد و آن را با چهار موشک هدف قرار داده است که درپی آن این برج فرو ریخت.

دفاتر تعدادی از رسانه‌های جهانی از جمله الجزیره و آسوشیتدپرس در این برج قرار داشتند.

شبکه تلویزیونی الجزیره امروز در واکنش به هدف قرار گرفتن و تخریب برج الجلاء در غزه اعلام کرد: کاری که اسرائیل انجام داد، یک اقدام وحشیانه بود. اسراییلی‌ها خبرنگاران مان را هدف قرار دادند تا از افشای واقعیت توسط آنها ممانعت کنند. آنها باید مسئولیت این کار را بپذیرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ما از اینکه ارتش اسرائیل ساختمانی را که دفتر خبرگزاری آسوشیتدپرس و دیگر سازمان‌های خبری در غزه است هدف قرار می‌دهد و تخریب می‌کند، شوکه شدیم. آن‌ها دیر زمانی است که مکان دفتر ما را می‌شناسند و می‌دانند خبرنگاران در آنجا حضور دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها