«برده‌سور»؛ اثر جدید گلزار راغب در مسیر انتشار

نویسنده کتاب‌های «شنام» و «عصرهای کریسکان» از انتشار کتاب جدید خود خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ - 16May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کیانوش گلزار راغب نویسنده کتاب‌های «شنام» و «عصرهای کریسکان» ضمن اعلام اتمام نگارش اثر جدیدش با عنوان «برده‌سور» خاطرات یدالله خداداد مطلق، از انتشار آن در ماه‌های آینده خبر داد.

گلزار راغب اظهار داشت: به یاری خداوند کتاب «برده‌سور» به پایان رسید و سه‌گانه «شُنام، عصرهای کریسکان و برده‌سور » از یک مکان و با یک موضوع اما داستان‌های متفاوت ارائه شد. خاطرات اتفاقات تلخ دوران اسارت به دست سازمان کومله و حزب دموکرات کردستان تمامی ندارد و برده‌سور هم برگ دیگری از این خاطرات تلخ است.

وی ادامه داد: خدا را شکر به لطف تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «عصرهای کریسکان» ذوق و انرژی لازم برای نگارش کتاب جدید فراهم شد و بخش دیگری از مشغله 40 ساله ذهنم را در کتاب «برده‌سور» به رشته تحریر درآوردم و سبک شدم.

گلزار راغب تاکید کرد: این کتاب در دفتر ادبیات پایداری و هنر مقاومت حوزه هنری در دست استاد مرتضی سرهنگی ان‌شاءالله مراحل تولید و انتشار را در سوره مهر طی خواهد کرد و شرح و حالی است از نحوه شهادت معلمان اسیر در دست ضد انقلاب و روایت «یدالله خداداد مطلق» معلم قمی در زندان «برده‌سور» کومله با یک فرار بزرگ و نیز نام یک روستای مرزی، یک چشمه و رودخانه‌ای در شهرستان سردشت است که به زبان کُردی معنی «سنگ سرخ» را می‌دهد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار