فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

بزرگداشت سوم خرداد در فضای مجازی و رسانه برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار «کوشکی جهرمی» با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی توسط دستگاه‌های اجرایی و یگان‌های نظامی و انتظامی استان در خصوص بزرگداشت سوم حرداد در نظر گرفته شده است گفت: متاسفانه با توجه به شرایط عمومی حاکم بر کشور عموم برنامه‌های استان فارس در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ - 16May 2021

بزرگداشت سوم خرداد در بستر فضای مجازی و رسانه برگزار می شودسرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس بیان داشت: برنامه های مختلفی توسط دستگاه های اجرایی و یگان های نظامی و انتظامی استان در خصوص بزرگداشت سوم حرداد در سطح استان در نظر گرفته شده است که متاسفانه با توجه به شرایط عمومی حاکم بر کشور و به جهت همراهی بیشتر با کادر درمان و سلامت رزمندگان عموم برنامه‌های این ایام بر بستر فضای مجازی و رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اظهارداشت: از جمله برنامه های پیش بینی شده تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان، برنامه فاتحان خرمشهر با محوریت دیدار با خانواده معظم‌ شهدا و برگزاری نمایشگاه پوستر در فضای مجازی و انتشار فیلم های کوتاه و بخصوص رزمندگان در فضای مجازی است.

کوشکی تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده رزمندگان استان فارس در آزادسازی خرمشهر امسال ۲۳ عنوان کتاب شامل سه عنوان با موضوع تاریخ شفاهی و ۲۰ عنوان در موضوعات دیگر رونمایی می‌شود و هم چنین پوشش محیطی و مناسب از تمثال شهدای عزیز فتح خرمشهر در سراسر استان با توسط دستگاه‌های متولی در این ایام نصب خواهد شد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: با توجه به نقش گسترده ارتش و سپاه و بسیج و جهاد و دیگر نیروهای مردمی و دولتی در آزادسازی خرمشهر و برای استفاده حداکثری مردم از این برنامه‌ها در شب‌های سوم و چهارم و پنجم خردادماه برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی پخش می‌شود.

دبیر ستاد سالروز بزرگداشت سوم خرداد استان فارس گفت: تهیه بسته محتوایی برای ائمه جمعه و جماعات استان در مکا‌ن‌هایی که به لحاظ بهداشتی و سلامت امکان حضور مردم در مساجد و حسینیه‌ها وجود دارد، برنامه‌ریزی شده تا بتوانند جهت تبیین دستاوردهای فتح خرمشهر اقدام‌ کنند.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ادامه داد: با توجه به ایجاد شبهات و نیاز روز جوانان به رفع این موارد جلسه پرسش و پاسخ از طریق پورتال و سایر اپلیکیشن‌های موجود برگزار می‌شود.

کوشکی در پایان گفت: هر چند که معتقدیم هیچ چیزی جای تاثیر چهره به چهره را نمی‌گیرد اما با توجه به شرایط موجود برای تولید و انتقال بهتر مطالب در حوزه دفاع مقدس تولید انیمیشن و موشن گرافی و کلیپ توسط همه دستگاه‌های متولی تولید و منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار