فتح خرمشهر،‌فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

جایگاه ویژه سوم خرداد در دفاع مقدس/ بیش از هزار برنامه ویژه دفاع مقدس در سطح کردستان برگزار شد

سردار «مالکی» گفت: با همکاری فرمانداران و روسای کمیته‌های استانی بیش از یک هزار برنامه ویژه دفاع مقدس در سطح استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ - 16May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان در اولین جلسه هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که با حضور اعضا و کمیته‌ها و ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان برگزار شد با تبریک به مناسبت سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد در دفاع مقدس ما جایگاه ویژه ای دارد چرا که این روز به عنوان نماد مقاومت و پیروزی ما نام‌گذاری شده است. این روزها و با فرا رسیدن سوم خرداد و با برنامه های صورت گرفته در این شرایط، خود بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و ستاد کل نیرو های مسلح با طراحی یک سامانه که در آن برنامه کاری هر نهاد مشخص و قابل اجرا خواهد بود به استقبال این روز تاریخی خواهیم رفت.

وی گفت: تا به حال ۱۵ ارگان وارد این سامانه شده اند و امیدواریم دیگر ارگان‌ها نیز جویایی برنامه های خود در این ایام و در این سامانه باشند.

سردار مالکی از سوم خرداد به عنوان روز پیروزی خون بر آتش یاد کرد و افزود: با توجه به شرایط خاص کرونایی و رعایت پروتکل بهداشتی در این مورد بسیاری از برنامه ها اجرایی نخواهد شد اما تعدادی از برنامه ها نیز توسط فرماندهان و امامین جمعه در صورت امکان اجرایی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه پرداختن به اجرای برنامه های سوم خرداد در فضای مجازی و صدا و سیما تاثیرگذارتر خواهد بود افزود: باید همه مسئولان پای کار باشند تا یاد و خاطره این روز عزیز در این شرایط به فراموشی سپرده نشود و همواره میراث‌دار این چنین سرمایه گرانبهایی باشیم. سوم خرداد در دفاع مقدس ما جایگاه ویژه‌ای دارد چرا که این روز به عنوان نماد مقاومت و پیروزی ما نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها