تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بزرگ صالح (ع) برای آخرین‌بار

دبیر جشنواره بزرگ صالح (ع) از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره برای آخرین بار خبر داد و گفت: هنرمندان تا دهم تیرماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۴۵۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ - 16May 2021

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بزرگ صالح (ع) برای آخرین‌بار

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، جشنواره بزرگ صالح (ع) به همت امامزاده صالح (ع) در بخش فیلم کوتاه و مستند با محوریت اخلاق و دین برگزار شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه و مستند صالح (ع) در ابتدا تا نیمه اردیبهشت اعلام شد که با توجه به استقبال افراد و هنرمندان، در کنار افزوده شدن چند بخش به این جشنواره همچون کلیپ‌های مردمی و فیلم زیر پنج دقیقه، این فرصت تا نیمه خرداد تمدید شده بود.

مهلت ارسال آثار به جشنواره صالح (ع) تا ۱۰ تیرماه تمدید شد

رسول صانعی، دبیر جشنواره بزرگ صالح (ع) در گفت‌وگوی در خصوص مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا نیمه خرداد اعلام شده بود، گفت: با توجه به اینکه تولید یک اثر فاخر نیازمند زمان و برنامه‌ریزی است، برخی از هنرمندان خواستار تمدید مجدد مهلت ارسال آثار شدند.

وی با بیان اینکه جشنواره بزرگ صالح (ع) برای آخرین بار تا دهم تیرماه تمدید می‌شود، افزود: این مهلت دیگر قابل تمدید نیست و از هنرمندان می‌خواهیم در فرصت باقی مانده آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. هم‌اکنون نیز برخی از هنرمندان در امامزاده صالح (ع) اقدام به تولید و ضبط فیلم کوتاه کرده‌اند و این روند نیز ادامه دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار