در پیامی؛

ارتش روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با صدور پیامی این روز را به تمامی دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها و نهاد‌های لشکری و کشوری تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 16May 2021

ارتش جمهوری اسلامی ایران روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک، امروزه نقش روابط عمومی‌ها به‌عنوان یک ابزار مدیریتی مهم و اثرگذار در کمک به تصمیم‌گیری‌های راهبردی یک سازمان، نقشی قابل توجه است به نحوی که روابط عمومی، اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، سازمان با خارج از آن، محل ارائه آنچه در درون یک سازمان یا نهاد می‌گذرد و نیز معرفی توانمندی‌های آن به جامعه هدف و مخاطب است.

اهمیت روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، دوچندان شده و روابط عمومی هر سازمان یا نهادی می‌تواند با بهره‌جویی از علم و دانش روز، پیوند مستحکمی را میان اهداف سازمانی با مطالبات بیرونی برقرار سازد و در این بین، فعالیت در روابط عمومی‌های نیرو‌های مسلح به‌واسطه اثرگذاری در کمک به تصمیم‌گیری‌های راهبردی و مدیریتی بسیار قابل توجه است.

بیان نقاط قوت و توانمندی‌های دفاعی و نظامی به آحاد مردم کشور، برقرای ارتباط خوب و موثر با سازمان‌های رسانه‌ای و ارتباطی مانند صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و حضور مفید و اثرگذار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آن هم در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده این آب و خاک با توانمندی‌ها و امکانات رسانه‌ای قوی که در اختیار دارند، سعی در القای ناامیدی در بین کارکنان نیرو‌های مسلح را دارند، می‌تواند ضمن اطلاع‌رسانی و تبیین عملکرد و اقدامات، روح امیدواری به قابلیت‌ها و اقتدار نیرو‌های مسلح در مواجهه با دشمنان را در ملت شریف ایران اسلامی تقویت کند که به لطف الهی و همت همرزمان عزیز در این حوزه، تاکنون نیز چنین بوده است.

امروز موفقیت همکاران سخت‍کوش در روابط عمومی‌های نیرو‌های مسلح، مرهون همدلی و همراهی سازمان‌های وزین کشور بوده که فراز‌هایی از این تعامل، یکدلی و یکپارچگی را در عرصه‌های مهم سال‌های اخیر در رزمایش‌ها، مراسم مختلف، ارائه نوآوری‌های دفاعی و هجومی، معرفی اسطوره‌های دفاع مقدس و گسترش فرهنگ دفاعی و مقاومت، بار‌ها و به نحو شایسته دیده ایم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به دست‌اندرکارن و کارکنان پرتلاش روابط عمومی‌های سازمان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری تبریک گفته و موفقیت آن‌ها را در تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار