محرومیت زدایی در محور مقاومت آغاز شد

ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت با هدف محرومیت زدایی در محور مقاومت، در منطقه زینبیه فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۴۵۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ - 16May 2021

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، موکب‌های اربعینی اوایل به منظور ایجاد رفاه بیشتر برای زائران اربعین حسینی در داخل ایران و همچنین خاک عراق فعال شدند و در زمینه اسکان و تغذیه به زوار امام حسین (ع) خدمت می‌کردند. اما پس از سیل سال ۹۸ با دستور شهید قاسم سلیمانی، بسیاری از این موکب‌ها به یاری مردم سیل‌زده شتافتند و از همان زمان ظرفیت موکب‌ها به منظور محرومیت‌زدایی و‌ کمک به آبادانی مورد توجه قرار گرفت.

محرومیت‌زدایی در محور مقاومت آغاز شد

پس از آن ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت برای کمک به مردم محروم محور مقاومت تشکیل شد و‌ اکنون این ستاد به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

هدف از تشکیل این ستاد، آبادانی محور مقاومت است؛ به طوری که در کنار راه‌اندازی موکب‌های تغذیه، به عمران و بازسازی منطقه نیز توجه شده است.

محرومیت‌زدایی در محور مقاومت آغاز شد

 حسن پلارک، رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت این ستاد برای حمایت از محور مقاومت تشکیل و در مرحله نخست فعالیت خود را در زینبیه آغاز کرده است تا این فضا را برای حضور مردم و زائران آماده کند. 

محرومیت‌زدایی در محور مقاومت آغاز شد

بر همین اساس، در روزهای گذشته فعالیت‌ها برای بررسی منطقه آغاز شده است و حتی برخی از موکب‌های اربعینی در این منطقه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

منبع: فارس 

انتهای پیام/ 911

نظر شما
پربیننده ها