مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

خدمت به جانبازان عبادت است

حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» گفت: خدمت کردن به جانبازان عبادت است و یک سعادت برای همه ما محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ - 16May 2021

خدمت به جانبازان عبادت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه انجمن نخاعی استان در مرکز توان‌بخشی استان اظهار داشت: بحث تهیه دارو‌های خاص و کمیاب و شیوه‌های توزیع، اردوی فرهنگی برای جانبازان نخاعی، تقویت پرسنل، حصار محوطه این مرکز، ورزش جانبازان از جمله مسائلی بوده که اعضای انجمن نخاعی در این جلسه مطرح کرده و موضوعات آن در اولویت پیگیری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در حاشیه این نشست جلسه هیات عامل نیز با موضوع تبدیل وضعیت نیروی اشتغال به کار در مرکز امام علی (ع)، ساختار توان‌بخشی، وضعیت درمانی و تجهیزات پزشکی، هزینه‌های جاری و... برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: همچنین راهکار‌ها و نقطه نظرات پیشنهادی برای بهبود برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز امام علی (ع) ارائه شد.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران تصریح کرد: درک دشواری‌ها و سختی‌های جانبازان (جراحات ناشی از دوران دفاع مقدس) برای همه مسئولین ضروری است لذا آنچه در توان داریم باید برای این قشر معزز انجام دهیم و سعی و تلاش ما این باشد یک قدم برای ایثارگران و جانبازان نخاعی برداریم.

وی در ادامه افزود: جانبازان سرافراز نخاعی با تحمل مرارت‌ها و استقامت بی‌نظیر خود تمام رنج‌های دوران جانبازی را به حلاوت و شیرینی تبدیل کردند و چهره نورانی این بزرگ مردان و حماسه آفرینان ایران اسلامی بیانگر عشق و ارادت آنان به ائمه اطهار (س) و میهن عزیزمان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه جانبازان عزیز سند‌های پر افتخار کشور ما محسوب می‌شوند گفت: خدمت کردن به این انسان‌های پاک و بزرگوار عبادت است و یک سعادت برای همه ما به شمار می‌رود. ما امروز مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی این عزیزان هستیم و هر چه داریم از ایثارگری و روحیه شهادت طلبی آنان است.

حجت الاسلام یوسف‌پور بازدید از گلزار شهدای روستا‌های پارتکلا، سیاهدشت سفلی و علیا و شلدره در منطقه دودانگه ساری، نشست با جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان، جلسه با شهردار ساری در خصوص پیگیری دغدغه‌های جانبازان نخاعی و شرکت در مصاحبه تهیه مستند شهدای نماز را از دیگر برنامه‌های اجرا شده برشمرد و گفت: در انجام امور محوله، پیگیری را بعنوان یک اصل سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار