مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

نشر آثار دفاع مقدس نیاز به تبلیغات گسترده و تاثیرگذار دارد

سرهنگ «علیرضا غریبی» با بیان اینکه اگر در حوزه نشر و تبلیغات تولیدات آثار فرهنگی و هنری دفاع مقدس، خوب عمل نشود به مثابه این است که هیچ‌گونه کاری در این راستا صورت نگرفته گفت: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیاز به تبلیغات گسترده و تاثیرگذار دارد.
کد خبر: ۴۵۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ - 16May 2021

نشر آثار دفاع مقدس نیاز به تبلیغات گسترده و تاثیرگذار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» امروز در جلسه با مسئول مرکز فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ‌بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تبلیغات در حوزه‌های ارزشی بزرگ نمایی نیست؛ بلکه دیده شدن ارزش هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌بوشهر اهمیت تبلیغات و فضای مجازی را برشمرد و گفت: تبلیغات نشان از حضور فعال و پویا بودن یک مجموعه دارد.

وی با بیان اینکه انسان پویا زندگیش مشروط به بهره‌برداری و مفید بودن در جامعه است افزود: استفاده انسان از ظرفیت‌های موجود در خود نشان از تکمیل بشریت است.

سرهنگ غریبی تبلیغات را در حوزه دفاع مقدس موثر دانست و خاطرنشان کرد: حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس نیاز به تبلیغات گسترده و تاثیرگذار دارد.

این مسئول تبلیغات موثر در حوزه دفاع مقدس را تداعی کننده خاطرات و کارنامه عملکرد هشت ساله دفاع مقدس خواند و متذکر شد: اگر در حوزه نشر و تبلیغات تولیدات آثارفرهنگی و هنری دفاع مقدسی خوب عمل نشود به مثابه این است که هیچگونه کاری در این راستا صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار