«نشانه‌های آخرالزمان و ظهور منجی» پادکست‌ باسط

«نشانه‌های آخرالزمان و ظهور منجی» سوژه پادکست‌ «باسط» فرهنگسرای اندیشه شد.
کد خبر: ۴۵۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰ - 17May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ظهور امام زمان (عج) به عنوان موعود و منجی عالم بشریت یکی از مهم‌ترین اندیشه‌های فقهی و عملی شیعیان بوده که دارای اهمیت بسیار زیادی است.

این موضوع در حالی است که به اندازه اهمیت بسیار زیاد این مقوله، توجه دقیق و گسترده‌ای بدان نشده است. از این روی به نظر می‌رسد که نهادهای فرهنگی مسئولیت بزرگی در این زمینه بردوش دارند.

فرهنگسرای اندیشه براساس رویکرد خود در جهت پرداخت به موضوعات اندیشه‌ای، توجه به موضوع آخرالزمان و اندیشه ظهور موعود را در قالب تولیدات تصویری دنبال می‌کند.

این مرکز در اولین تولید خود با موضوع آخرالزمان و اندیشه ظهور، کمیک موشن چهار زبانه «اینک آخرالزمان» را در سالروز ولادت امام زمان (عج) منتشر کرد. این تولید تصویری با صدای علیرام نورایی نشانه‌های ظهور حضرت مهدی را به چهار زبان عربی، فارسی، انگلیسی و هندی معرفی کرد.

این مرکز در جدیدترین تولید خود با موضوع ظهور امام زمان (عج) ویژه برنامه «باسط» را در قالب پادکست دنبال می‌کند. این پادکست‌ها که توسط کانون صدای تازه فرهنگسرای اندیشه و با صدای اعضای این گروه تولید می‌شود، ضمن پاسخگویی به شبهات، نشانه‌های ظهور مهدی موعود در ادیان مختلف و اندیشه ظهور را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مجموعه پادکست‌های «باسط» به همت فرهنگسرای اندیشه و توسط کانون صدای تازه تولید شده و جمعه‌های هر هفته از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود.

براساس این گزارش علاقه‌مندان برای دریافت این پادکست‌ها می‌توانند به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه به آدرس farhangsara.andishe مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار