پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت روز روابط عمومی

سردار «‌یوسفی» با صدور پیامی بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 17May 2021

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مناسبت روز روابط عمومیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

امروزه به واسطه اینکه در عصر ارتباطات هستیم جایگاه ویژه و ارزشمند روابط عمومی بیش از پیش محرز شده است فلذا باید نگاه تازه ای به این جایگاه داشته باشیم.

روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی سازمان ها با جامعه می توانند افکار عمومی و عملکردهای نهادها را با زبان هنر ارتباطات مدیریت کنند و انرژی های مثبت و تاثیرگذاری به جامعه تزریق کنند.

در توصیف این جایگاه ارزنده همین بس که یک روابط عمومی قوی و مسلط می تواند بهترین و مثبت ترین فضا را بر ساختار یک نهاد و البته جامعه پیرامون حاکم کند و در تقابل با آن، عملکرد ضعیف این جایگاه نیز می تواند یک ساختار منسجم و مخاطب آن را به چالش بکشد و یا به حاشیه ببرد.

اینجانب فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را محضر تلاشگران این عرصه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم که در انجام رسالت خطیری که بر عهده دارند، موفق و سربلند باشند.

امید است نیروهای خدوم و جهادی روابط عمومی ها در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)؛ همواره پشتیبان و سرمایه‌ای در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس بتوانند پیوند مستحکمی از این فرهنگ غنی با نسل جوان کشور را برقرار کنند و افسران موفقی در جنگ نرم جهانی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها