مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

انتقال تاریخ پرافتخار دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه مهم و سنگینی است

مرتضوی گفت: انتقال تاریخ پرافتخار دفاع مقدس به نسل جوان و آینده‌ساز انقلاب، وظیفه مهم و سنگینی است که امروز برعهده بازماندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تمامی علاقه‌مندان و دوستداران انقلاب است.
کد خبر: ۴۵۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 12May 2021

انتقال تاریخ پرافتخار دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه مهم و سنگینی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبداله مرتضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران امروز (چهارشنبه) در شورای اداری استان تهران که به صورت وبینار و به ریاست استاندار برگزار شد، با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: سرمایه‌داران اصلی انقلاب خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان هستند که با فداکاری پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: اگر دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران را مختص به یک برهه زمانی خاص بدانیم اشتباه است و به بیراه رفته‌ایم چرا که هشت سال دفاع مقدس، ایثار و شهادت و پایداری به‌عنوان فصل‌های تاریخ اصلی این کشور و انقلاب محسوب می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: انتقال تاریخ پرافتخار دفاع مقدس به نسل جوان و آینده ساز انقلاب وظیفه مهم و سنگینی است که امروز برعهده بازماندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تمامی علاقه‌مندان و دوستداران انقلاب است.

مرتضوی تصریح کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس رزمندگانی بودند که برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل صد‌ها مانع و امیال دنیوی را کنار گذارده تا به واجب و تکلیف شرعی و دینی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: ایثارگران، بازماندگان شهدایی هستند که به هیچ قیمت و بهانه حاضر نشدند برای رسیدن به هدف والای خود از هر راه و وسیله‌ای استفاده کنند و تنها رضایت خداوند ملاک عمل آن‌ها بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه خون شهید محبت، ایثار، فداکاری و برادری به ارمغان می‌آورد، گفت: بعد از شهدا و اتمام جنگ کار مهم و اصلی ما در عرصه جنگ نرم از جنگ سخت دشوارتر است؛ زیرا در جنگ سخت انسان خون می‌دهد، اما در عرصه جنگ نرم باید خون دل خورد؛ بنابراین باید آبروی خود را بر کف دست گذاشت و فعالیت کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها