پیام تبریک معاون روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتباطات

سرهنگ پاسدار «‌حقدادیان» به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با صدور پیامی این روز را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ - 17May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «محمدرضا حقدادیان» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی با صدور پیامی این روز را به فعالان عرصه ارتباطات و رسانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بدون شک اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز شده، دو چندان است. در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» شده است، روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار و مهم در امر اطلاع‌رسانی و امید آفرینی با همکاری و هم‌افزایی دیگر ارکان مؤثر درون و برون سازمانی می‌توانند بیشتر از گذشته در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی کنند.

۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان، همکاران و کارشناسان، فعالان زحمتکش و پرتلاش روابط عمومی و تبلیغات رده‌ها‌ی سپاه، نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج و عموم تلاشگران خستگی ناپذیر و فعالان پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت رشد و توسعه سازمان با الهام از هم‌افزایی، هم نوایی، همگرایی و با ابتکار و امید در انجام رسالت خطیر خود گام برمی‌دارند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان موفقیت و استقامت در راه خدمت رسانی را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار