حضور حداکثری، اقتدار ملی/ حضرت آیت‌الله بهجت:

به آنهایی که گفته‌هایشان مطابق هیچ اصل و هیچ قانون عقل‌پسندی نیست رای ندهید

آیت‌الله بهجت (ره) فرمودند: «ملاحظه کنید کدام [کاندیدا] تغییری در امور دینیه داده یا نمی‌دهد. کدام معتدل در فکر یا مُتلوِن است در اعتقاد یا عمل؛ کدام ملکه تقوی و صدق و ائتمان دارد یا قوی‌تر است. کدام در صفات شبیه به کفر یا نفاق و کدام دورتر است؛ و بالجمله کدام به خدای متعال و خاتم‌الانبیاء و خاتم‌الاوصیاء (ص) نزدیک‌تر است.»
کد خبر: ۴۵۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ - 17May 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دفتر آیت‌الله‌العظمی بهجت به مناسبت سالروز رحلت آیت‌الله العظمی محمدتقی بهجت در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۸، در جریان هفتمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، نظر وی را درباره انتخاب کاندیدای اصلح منتشر کرد.

در این بیانیه خطاب به مردم تاکید شده بود: «به آنهایی که گفته‌هایشان مطابق هیچ اصل و هیچ قانون عقل‌پسند نیست، رای ندهید.»

در بیانیه‌ای که دفتر حضرت آیت‌الله بهجت درمورد نظر آیت‌الله بهجت منتشر کرده است، به نقل از او آمده بود: «ملاحظه کنید کدام [کاندیدا] تغییری در امور دینیه داده یا نمی‌دهد. کدام معتدل در فکر یا مُتلوِن (کسی که حرف‌ها، افکار و اعمالش دائم تغییر می‌کند.) است در اعتقاد یا عمل؛ کدام ملکه تقوی و صدق و ائتمان (می‌توان به او اعتماد کرد و امین مردم است) دارد یا قوی‌تر است. کدام در صفات شبیه به کفر یا نفاق و کدام دورتر است؛ و بالجمله کدام به خدای متعال و خاتم‌الانبیاء و خاتم‌الاوصیاء (ص) نزدیک‌تر است.»

به آنهایی که گفته‌هایشان مطابق هیچ اصل و هیچ قانون عقل‌پسند نیست رای ندهید

منبع: روزنامه اطلاعات؛ چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۷۶؛ ص ۲

به آنهایی که گفته‌هایشان مطابق هیچ اصل و هیچ قانون عقل‌پسند نیست رای ندهید

 انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار