رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

خدمت رسانی ۴۰۰ گروه جهادی تخصصی بسیج اصناف در کشور/ قم استانی جهادی است

«غلامرضا حسن پور» با اشاره به خدمت رسانی ۴۰۰ گروه جهادی تخصصی در کشور، گفت: مردم استان قم همواره حاضر در صحنه و دارای روحیه جهادی هستند.
کد خبر: ۴۵۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ - 17May 2021

خدمت رسانی ۴۰۰ گروه جهادی تخصصی بسیج اصناف در کشور/ قم استانی جهادی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «غلامرضا حسن پور» رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در حاشیه آئین امضای تفاهمنامه خدمت‌رسانی این سازمان با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در روستای باغ نو اظهار کرد: فلسفه حضور و فعالیت ما خدمتگذاری به مردم است و به همین جهت سازمان بسیج اصناف کشور گروه‌های جهادی تخصصی را به منظور خدمتگزاری به مردم در روستا هاو مناطق کم برخوردار راه اندازی کرده است.

وی افزود: نزدیک به ۶۰ رسته خدمت رسانی در گروه‌های جهادی راه اندازی شده و در حال حاضر۴۰۰ گروه جهادی تخصصی در کشور فعالیت می‌کنند.

حسن پور ادامه داد: امروز در روستای باغ نو دهستان قمرود استان قم، تفاهم نامه‌ای به جهت گسترش فعالیت‌ها و خدمت رسانی به همه مردم امضاء شد.

وی تصریح کرد: ما گروه‌های جهادی را بیشتر در مباحث عمرانی می‌شناسیم، اما گروه‌های جهادی تخصصی می‌توانند در بیشتر کار‌ها به مردم کمک کرده و بهترین کار آن‌ها بحث اشتغال زایی در روستا‌ها و عرضه محصولات آنان در بازار است.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور خاطر نشان کرد: اردو‌های جهادی تخصصی بسیج اصناف می‌تواند بخشی از محرومیت‌ها را جبران کند و به مردم خدمت رسانی کند و این بستری که در بسیج به عنوان نیرو‌های مردمی است، باید به کار گیری شود و اینکه این طرح در قم شروع به کار شده است نشان دهنده این است که مردم قم در صحنه حاضر هستند و روحیه جهادی دارند.

حسن پور بیان کرد: بحث اشتغال زایی و مشاغل روستایی به ویژه ایجاد بازار آن را باید مورد توجه قرار داد و به همین جهت بحث مهارت افزایی، عرضه محصولات تولید شده به بازار و راه اندازی کارگاه‌های کوچک در روستا‌ها را در اولویت اجرا قرار دهیم چراکه در روستا‌ها وسعت زمین بسیار است و میتواند کمبود‌هایی که در شهر‌ها است را جبران کند.

وی گفت: یکی از بند‌های این قرارداد این است که این مسیر را ادامه دهیم و ۴۰۰ گروه جهادی را به هزار گروه برسانیم و با مستند سازی این ظرفیت بی نظیر را به مردم نشان داده و امیدواری را در آنان ایجاد کنیم تا این نهضت خدمت رسانی در سطح کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار