عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه:

ضرورت تشکیل لشکر بین‌المللی مقاومت/ نیروی قدس از ظرفیت‌های جهادی دنیای اسلام استفاده کند

آیت‌الله اراکی گفت: باید لشکر بین المللی مقاومت علیه آمریکا تشکیل شود وگرنه آمریکا همان بلایی را که امروز سر فلسطین، یمن، افغانستان و عراق آورده است روزی بر سر بقیه کشور‌های مسلمان خواهد آورد.
کد خبر: ۴۵۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ - 17May 2021

ضرورت تشکیل لشگر بین المللی مقاومت/ نیروی قدس از ظرفیت‌های جهادی دنیای اسلام استفاده کندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «محسن اراکی» عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در حمایت از مقاومت مردم فلسطین و محکومیت حادثه تروریستی افغانستان اظهار کرد: نمایندگان مرکز مدیریت، شورای عالی، جامعه مدرسین، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مهد و خاستگاه انقلاب و جبهه مقاومت تجمع کرده‌اند تا حمایت خود را از مجاهدت مردم فلسطین اعلام کنند و به جهانیان بگویند که مانند روز اول پشتیبان محور مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه ما آمادگی داریم با جان، مال و همه امکانات خود به کمک مجاهدان فلسطینی بشتابیم، افزود: شهدای فلسطینی شهدای ما هستند و غم خانواده شهدای فلسطین غم ما است و یک ملت مقاوم و مقتدر مانند جمهوری اسلامی ایران پشتیان فلسطین است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه کمک به مردم مظلوم فلسطین را واجب شرعی بر هر مسلمان دانست و گفت: واجب است با هرچه می‌توانیم از جمله نیروی انسانی، مال و سلاح به یاری مردم مظلوم غزه برویم و از همسایگان فلسطین تقاضامندیم که راه را برای ارسال کمک‌های جبهه مقاومت به مردم مظلوم فلسطین و غزه باز کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به حمایت حکومت‌ها از مردم مظلوم فلسطین، گفت: دشمن اصلی اسلام آمریکا است و هر زخمی که بر امت اسلامی چه در فلسطین و چه در افغانستان و دیگر نقاط امت اسلامی وارد می‌شود به دست آمریکا است.

اراکی داعش را مانند رژیم غاصب صهیونیستی ابزار دست آمریکا دانست و گفت: مردم افغانستان باید یکپارچه قیام کنند و نگذارند که آمریکا در این کشور جنایت کند.

وی با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است، افزود: همه ملت‌های جهان را فرا می‌خوانیم تا علیه آمریکا به کمک فلسطین بشتابند و جبهه متحد علیه آمریکا تشکیل شود وگرنه آمریکا روزی همان بلایی که امروز سر فلسطین، یمن، افغانستان و عراق آورده است را سر بقیه مسلمانان خواهد آورد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه با بیان اینکه باید لشکر بین المللی مقاومت علیه آمریکا تشکیل شود، افزود: ما از نیروی قدس پشتیبانی می‌کنیم و امیدواریم این نیرو از همه ظرفیت‌های جهادی جهان اسلام استفاده کند و بتواند علیه آمریکا جبهه واحدی را تشکیل دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار