حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی استاندار بوشهر:

چشم همه جهان به انتخابات ریاست جمهوری در ایران است

«ایرانی» گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا کشورمان از اهمیت بالایی برخوردار است و چشم همه جهان به این انتخابات است که ببینند چه کسی انتخاب می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ - 17May 2021

چشم همه جهان به انتخابات ریاست جمهوری استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمدتقی ایرانی» امروز در مراسم روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: امروزه ارتباطات به صورت گسترده‌ای در زندگی مردم ریشه دوانده است و با توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی همه مردم به نوعی از فعالان این عرصه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به نقش مهم روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: روابط عمومی نقش پاسخگویی به دغدغه‌های جامعه را دارد و به عنوان واسطه حکومت، دولت و مسئولان با مردم وظیفه و رسالت سنگینی دارد.

وی به وضعیت کرونایی استان اشاره کرد و افزود: افزایش آگاهی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که روابط عمومی‌های در این زمینه تلاش خوبی داشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تقدیر از خدمات کادر درمانی و پرستاری در مقابله با کرونا، تصریح کرد: به منظور تجهیز مراکز درمانی، تهیه و تأمین واکسن و توسعه زیرساخت‌های سلامت در استان کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم انجام اقدامات مناسب برای پیشگیری از پیک پنجم کرونا ادامه داد: هر جا همراهی مردم در اجرا طرح‌ها و برنامه‌ها باشد آن موضوع با موفقیت به پایان می‌رسد که نقش مهم مردم در همه عرصه‌ها نشان می‌دهد.

ایرانی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بالایی برخوردار است و چشم همه جهان به این انتخابات است که ببینند چه کسی انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و با امنیت کامل در استان بوشهر اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده اقتدار نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها