فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل بنیادشهید کرمانشاه:

فتح خرمشهر ثمره ایثار و فداکاری و اراده پولادین رزمندگان بود

حجت‌الاسلام «عسگری» گفت: فتح خرمشهر، ثمره ایثار و فداکاری و اراده پولادین رزمندگان بود که باید جامعه به ویژه نسل جوان را با اتفاقات رخ‌داده در دوران جنگ تحمیلی آشنا کنیم.
کد خبر: ۴۵۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵ - 17May 2021

فتح خرمشهر، ثمره ایثار و فداکاری و اراده پولادین رزمندگان بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «هادی عسگری» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه  امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمانشاه،، از فتح خرمشهر به عنوان ثمره ایثار و فداکاری و اراده پولادین رزمندگان یاد کرد و اظهار داشت: باید جامعه به ویژه نسل جوان را با  اتفاقات رخ داده در دوران جنگ تحمیلی آشنا کنیم.

عسگری با تاکید بر نقش مهم و اثرگذار مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و عملیات‌های مهمی مثل عملیات بیت المقدس گفت: این استان ۴۱ شهید و ۳۰ جانباز عملیات فتح خرمشهر دارد.

تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان عملیات بیت المقدس، اختصاص ویژه برنامه هایی در صدا و سیما و رادیو به ویژه برنامه های عملیات فتح خرمشهر، برگزاری مسابقات فرهنگی و... از دیگر برنامه های استان کرمانشاه به مناسبت سالروز عملیات بیت المقدس بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار