حضور حداکثری، اقتدار ملی/ جانشین فرمانده ناجا:

نیروی انتظامی در جبهه مردم و با مردم است/ تشویش اذهان عمومی خط قرمز پلیس

سردار رضایی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در جبهه مردم و با مردم است، گفت: کسانی که با صف‌آرایی سعی می‌کنند در مقابل اراده مردم بایستند پاسخ خود را از طریق حمایت‌های پلیس مشاهده خواهند کرد.
کد خبر: ۴۵۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ - 20May 2021

نیروی انتظامی در جبهه مردم و با مردم است/ تشویش اذهان عمومی خط قرمز پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ است و دو ماه از سال شمسی جدید می‌گذرد سالی که شعار آن را مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها اعلام کردند و نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان انقلابی و مردمی، این شعار را سرلوحه کار خود در موضوعات مختلف قرار داده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه وقتی می‌گوییم تولید یعنی تمام مواردی که در راستای شکوفایی اقتصاد نیاز است، باید فراهم باشد، افزود: نیروی انتظامی در پشتیبانی این مهم هر آنچه را که موجب تسریع در این امر شود در دستور کار خود قرار داده است.

این مقام ارشد انتظامی با تصریح بر اینکه ناجا در مقابل کسانی که در راه تولید موانعی ایجاد و سد راه تولید کنندگان باشند، خواهد ایستاد و قاطعانه با آن‌ها برخورد می‌کند، گفت: نیروی انتظامی یک سازمان هوشمند و انقلابی است و با اقدام به موقع و هدف گذاری همراه با تفکر در اجرای مأموریت‌ها به وظایف خود عمل می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز این نمایشگاه که گوشه‌ای از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همکاران در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را به نمایش گذاشته است و حدود دو ساعت طول کشید تا فقط آن را مشاهده کنیم خیلی خوشایند است باید مردم و مسئولان گوشه‌ای از این تلاش‌های هدفمند که نمونه‌ای از سراسر کشور است را ببینند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز می‌توان تسلط پلیس و تحمیل اراده خود بر حریف را مشاهده کرد، گفت: حریف پلیس یعنی هر کسی که حقوق شهروندی را رعایت نکرده و هنجار‌های جامعه را نادیده بگیرد ودر پی بر هم زدن آرامش و امنیت مردم باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در جبهه مردم و با مردم است، عنوان داشت: کسانی که با صف آرایی سعی می‌کنند در مقابل اراده مردم بایستند پاسخ خود را از طریق حمایت‌های پلیس مشاهده خواهند کرد.

سردار رضایی به طرح‌ها و برنامه ریزی‌های نیروی انتظامی برای ساماندهی به وضعیت موتور سواران اشاره کرد وگفت: موتورسواران تنها با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به قانون، یعنی داشتن گواهینامه، مخدوش نبودن پلاک و... حق دارند، موتورسواری کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: بیش از ۹۸ درصد مردم قانون را رعایت می‌کنند و تنها عده معدودی هستند که آگاهانه یا نا آگاهانه بی قانونی می‌کنندکه پلیس آنان را اعمال قانون می‌کند چرا که این خواسته و مطالبه همه مردم است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از ملت شریف ایران که به فرزندان خدوم خود در نیروی انتظامی اعتماد دارند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم، افزود: پلیس یک هشدار و اولتیماتوم جدی به همه کسانی می‌دهد که مخل نظم و امنیت جامعه هستند.

وی از شهروندان خواست که هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و به آن توجه کنند و تصریح کرد: با کسانی که به هر نحوی در جامعه بخواهند استرس ایجاد کنند و باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی شوند، به شدت و قاطعانه برخورد خواهد شد چرا که این موضوع خط قرمز پلیس است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود به کشفیات و اقدامات ماموران تهران بزرگ اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع من را یاد رزمندگان دوران دفاع مقدس انداخت که خالصانه برای حفظ امنیت تلاش می‌کردند.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه حاصل زحمات همکاران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی ۵ روز است، همانطور که مشاهده کردید این سلاح‌های کشف شده ساخت آمریکا، شیطان بزرگ است که چهل سال فتنه ایجاد کرده که بحمداله همگی خنثی شده است و اگر مردم امروز در آسایش و آرامش هستند و امنیت اجتماعی داریم مدیون تلاش‌های شبانه روزی ماموران سختکوش هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: یک مراسم بسیار بزرگ و مهم به نام انتخابات در ۲۸ خردادماه سال جاری پیش رو داریم که ملت عزیز به عنوان دستاورد این انقلاب و حافظ آرمان‌های آن با انتخابی پر شور و اصلح این موضوع را نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که انتخابات ما پرشور برگزار نشود، اما کور خوانده است، مردم ایران پرشور و با انگیزه می‌آیند و اعتقادات و بصیرتشان را به دشمن تحمیل خواهند کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ناجا مسئولیت حفظ آرامش و امنیت انتخابات را برعهده دارد، گفت: قطع به یقین خود را بیشتر از قبل برای برخورد با افرادی که سعی در برهم زدن آرامش انتخابات دارند، آماده می‌کنیم البته پلیس دغدغه‌ای در حوزه آرامش مردم ندارد، اما باید همیشه برنامه‌های خود را مرور کند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه راهبرد نیروی انتظامی جلوتر بودن از زمان است، افزود: به‌طور قطع با هر توطئه‌ای که از آن طرف آب‌ها یا در همین کشور باشد برخورد می‌شود و فتنه‌ها را در محفل‌هایشان زمین گیر و هر فتنه‌ای را با هر عنوانی و لباسی بخواهد آرامش مردم را بر هم بزند در نطفه خفه می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره رفتار خلاف عرف برخی از نامزد‌های انتخابات عنوان داشت: چیزی مشاهده نشده، ولی کسانی که کار‌های خلاف قانون مرتکب شوند بدانند این موضوع خط قرمز نیروی انتظامی محسوب می‌شود و باید منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار