وزارت دفاع روسیه خبر داد؛

نقشه تروریست‌های مسلح برای به‌کارگیری مواد شیمیایی در سوریه

وزارت دفاع روسیه از نقشه تروریست‌های مسلح برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز با به‌کارگیری مواد شیمیایی در استان ادلب سوریه قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ - 24May 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه النشره، وزارت دفاع روسیه از نقشه تروریست‌های مسلح برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز در استان ادلب سوریه با به‌کارگیری مواد سمی قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.

ژنرال «الکساندر کارپوف» رئیس مرکز روسی مصالحه در سوریه اعلام کرد که این مرکز اطلاعاتی را دریافت کرده است که نشان می‌دهد تروریست‌های هیأت تحریرالشام قصد دارند با کمک سازمان کلاه سفید‌ها مواد سمی را در غرب ادلب به کار گیرند.

وی همچنین افزود که در همین راستا اخیراً شش کانتینر مواد سمی که به نظر می‌رسد ماده کلور باشد به منطقه جسرالشغور منتقل شده است.

این مقام روس گفت که طبق اطلاعات وارده تروریست‌های مسلح قصد دارند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سوریه دست به یک حمله شیمیایی بزنند و با برجای گذاشتن تلفات و زخمی‌ها از بین اهالی محلی، نیرو‌های دولت سوریه را متهم به بکارگیری آن کنند.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه قرار است روز بیست و پنجم می (ماه جاری میلادی) در تمامی شهر‌های سوریه به جز اندک مناطقی که در سیطره گروه‌های تروریستی قرار دارد، برگزار شود.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار