فتح خرمشهر، فتح خون/ در بیانیه سوم خرداد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح شد؛

آزادسازی خرمشهر الگوی مقاومت مردم ایران است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد سوم خرداد «آزادسازی خرمشهر» نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس و الگوی مقاومت مردم ایران است.
کد خبر: ۴۵۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ - 24May 2021

آزادسازی خرمشهر الگوی مقاومت مردم ایران استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدوربیانیه‌ای اعلام کرد سوم خرداد آزادسازی خرمشهر، نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس و الگوی مقاومت مردم ایران است.

متن کامل بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

سوم خرداد ۱۳۶۱ یادآور آزادسازی پایتخت ایثار و استقامت ایران اسلامی، خرمشهر قهرمان از چنگال نیرو‌های حزب بعث عراق و صدام جنایتکار و طنین انداز شدن ندای 'هیهات من الذله' و شادی سراسری مردم ایران است.

مردم مقاوم و ایستاده خرمشهر با وجود ۵۷۶ روز اشغال و جنایت توسط رژیم بعثی که کوی و برزن آن خطه را به تلی از خون و خاکستر تبدیل کرده بود، هرگز از پا ننشستند و با حمایت آحاد ملت ایران اسلامی که موج غیرت و وطن پرستی شان از هر سو به سمت این شهر روانه شده بود، دشمن تا بن دندان مسلح را بیرون رانده و حماسه ماندگار خود را برای همیشه در تاریخ ثبت کردند.

همراهی و همدلی ارتش و سپاه پاسداران و بسیج نیرو‌های مردمی با هدایت‌های داهیانه حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) در عملیات 'الی بیت المقدس' و آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود که موازنه‌ی قدرت را به نفع رزمندگان سلحشور ایرانی تغییر داد و زمینه ساز شکست‌های بزرگتر رژیم صدامی و حامیان بین المللی آن در ادامه‌ی جنگ تحمیلی گردید.

مقاومت مردم خرمشهر، امروز به الگویی بی‌بدیل برای مردم منطقه تبدیل شده و مردم دنیا نمونه‌هایی از آن روحیه ایثار و مقاومت را طی سال‌های اخیر در میان کشور‌های منطقه به ویژه جوانان فلسطینی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی به وضوح مشاهده کردند و نظام سلطه و استکبار جهانی بدون شک خواهد دید که همین روحیه مقاومت و ایثار به زودی خرمشهر‌های زمان، همچون قدس شریف را از چنگال پلید و پلشت بدخواهان رهایی خواهد داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با درود به روح بلند و آسمانی شهدای دفاع مقدس به ویژه فرمانده سرافراز سپاه خرمشهر، شهید محمد جهان آرا و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی این روز را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آحاد ملت ایران اسلامی تبریک گفته و بر لزوم بزرگداشت این روز بزرگ در منطقه تاکید نموده و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی و پیروزی نهایی جبهه مقاومت در منطقه را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.

انتهای پیام/۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار