رئیس کمیته روابط خارجی مجلس:

تمامی تحریم‌ها باید یکجا برداشته شود

گلرو با بیان اینکه برآیند ما از مذاکرات وین این است که آمریکایی‌ها سماجت و خباثت می‌کنند و بازی درمی‌آورند، گفت: همه تحریم‌هایی که طی سنوات گذشته از جانب آمریکایی‌ها و دیگر کشور‌ها بر کشورمان تحمیل شده است، باید یکجا برداشته شود.
کد خبر: ۴۵۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ - 24May 2021

تمامی تحریم‌ها باید یکجا برداشته شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «عباس گلرو» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین، اظهار داشت: از نظر حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تکلیف تیم مذاکره کننده ما در مذاکرات وین روشن است و همه تحریم‌هایی که طی سنوات گذشته از جانب آمریکایی‌ها و دیگر کشور‌ها بر کشورمان تحمیل شده است، باید یکجا برداشته شود.

وی با بیان اینکه مذاکرات نباید فرسایشی شود، گفت: از سوی دیگر مسئله مهم این است که منافع اقتصادی و سیاسی مردم باید در این مذاکرات تأمین شود که اگر این گونه باشد مجلس با آن موافق است، اما در غیر این صورت مجلس با آن مخالفت خواهد کرد و ما با هر گونه مذاکره فرسایشی و بی فایده مخالف هستیم.

رئیس «کمیته روابط خارجی» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برآیند ما از مذاکرات وین این است که آمریکایی‌ها سماجت و خباثت می‌کنند و بازی در می‌آورند، به این معنا که آنان می‌خواهند فقط بخشی از تحریم‌ها را بردارند.

این نماینده مجلس مطرح کرد: حرف آمریکایی‌ها در زمینه رفع تحریم‌های ایران کافی نیست و در صورت رفع تحریم‌ها حتماً باید این موضوع راستی آزمایی شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار