فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فتح خرمشهر سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت است

سردار «کریمی» گفت: سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت از فتح خرمشهر است و شهدایی همچون سردار «قاسم سلیمانی» در مکتب سوم خرداد رشد و تربیت پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ - 24May 2021

فتح خرمشهر سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز (دوشنبه) در حاشیه همایش وحدت نیرو‌های مسلح که به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات «بیت‌المقدس» که منجر به فتح خرمشهر شد، یکی از فتوحات بزرگ و جلوه‌های ویژه امداد الهی برای امت اسلام بود و رزمندگان اسلام در این عملیات در طی چهار مرحله، سه‌ محور و سه قرارگاه بزرگ حماسه بزرگی خلق کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۴ هزار مجروح و ۶ هزار شهید در عملیات «بیت‌المقدس» تقدیم انقلاب اسلامی شده است، افزود: بیش از ۲۹۲ از این شهدای والامقام متعلق به استان مرکزی هستند که عنوان فاتحان خرمشهر را برای خود ثبت کرده‌اند.

کریمی بیان کرد: حماسه سوم خرداد، نماد غرور ملی و درس مهم مکتب تقوا و بصیرت است و ملت ایران با الگوگیری از این حماسه بزرگ، توانستند در طول ۴۲ سال گذشته حماسه‌های بزرگ خلق کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سرآغاز تشکیل جبهه مقاومت از فتح خرمشهر است و شهدایی همچون سردار «قاسم سلیمانی» در مکتب سوم خرداد رشد و تربیت پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر امروز می‌خواهیم در همه صحنه‌های پیش رو موفقیت حاصل کنیم، باید الگوی فتح خرمشهر و روحیه رزمندگان همواره مقابل ما باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: آن‌چیزی که توانست ملت ایران و رزمندگان اسلام را در عملیات «بیت‌المقدس» پیروز کند، توکل بر خدا، اخلاص در نیت، تقوای در عمل بود که منجر به یک عمل صالح شد و این‌ها باید برای ما درس مهمی باشد.

کریمی افزود: با الگوی فتح خرمشهر می‌توانیم در همه صحنه‌های انقلاب موفقیت به دست آوریم و امروز نیازمند فتح خرمشهر‌ها در صحنه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستیم که یکی از بستر‌های آن انتخابات ۲۸ خرداد است که همه باید نقش‌آفرینی کنیم.

وی اضافه کرد: امروز ما وظیفه داریم برای ارج نهادن به مجاهدت‌های رزمندگان در دفاع مقدس و همه صحنه‌های انقلاب در میدان حضور در حماسه انتخابات ۲۸ خرداد در صحنه باشیم تا مسیر حق و ارزش‌های اسلامی بتواند به اهداف متعالی خود دست پیدا کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: انتخابات به مثابه یک عملیات دفاع مقدس است که از اهمیت بسیاری برخوردار است و لذا باید در صحنه علاوه بر اینکه در مشارکت حداکثری اثرگذار باشیم.

کریمی خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات و با انتخاب گزینه اصلح که بتواند با هم‌افزایی و مشارکت همه‌جانبه کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی هدایت کند، دین خود را به شهدای والامقام به‌خوبی ادا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها