یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

شکست سپر دفاعی «گنبد آهنین» در برابر انتفاضه فلسطین

رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ با محور مقاومت فلسطین تحقیر شد و انتفاضه دست برتر را در میدان نبرد داشت. موشک‌های فلسطینی توانستند به راحتی از سامانه گنبد آهنین عبور کنند و امروز صهیونیست‌ها هستند که از ترس جانشان باید زندگی در پناهگاه را تحمل کنند.
کد خبر: ۴۵۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰ - 25May 2021

//گروه بین‌الملل دفاع‌پرس- سمانه حسن‌خانی؛ جمهوری اسلامی ایران همواره با وجود ژست‌های دروغین برخی از کشورهای مرتجع عربی در حمایت از آرمان فلسطین که در ظاهر سست بودند، هرگز دست از حمایت ملت مظلوم فلسطین برنداشت.

همواره یکی از شعارهای اصلی و اولیه نهضت امام خمینی (ره) مساله دفاع از مظلومان بود که مسئله فلسطین و دشمنی با رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن، در صدر این هدف قرار دارد و انقلاب اسلامی در ایران جریان منطقه را به نفع فلسطین رقم زد و دفاع از مسئله فلسطین و قدس به منزله دفاع از مقاومت و اسلام ناب محمدی رسمیت یافت.

آزادی قدس آرمان مکتب امام خمینی (ره) بود و این آرمان همچنان ادامه دارد و خودفروشی برخی کشورهای عربی و معامله قرن با رژیم صهیونیستی جریان پیروزی فلسطین را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

رژیم صهیونیستی این روزها به فلاکت افتاده و نیروهای مقاومت فلسطینی پس از حملات وحشیانه این رژیم اشغالگر آنها را آماج صدها موشک‌های نقطه‌زن و پهپاد‌های رادارگریز و راکت خود قرار دادند.

به نظر می‌رسد مقاومت تنها راه حل این روزهای فلسطین است؛ چون وعده دروغین آمریکا برای تشکیل خاورمیانه جدید جز خیالات و توهم چیزی نبود و نقشه خاورمیانه را اراده مقاومت رقم می‌زند و  آمریکا رسواتر از همیشه خواهد شد.

موفقیت فلسطین در روزهای اخیر نشان داد مقاومت در مقابل زورگویی‌های رژیم صهیونیستی به مراحل پیشرفت نزدیک  شده و این مقاومت تا آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد داشت. موازنه قدرت در جهان در حال تحول است و پیروزی محور مقاومت بر رژیم صهیونیستی، درس بزرگی برای همه ملتهای مسلمان منطقه دارد.

مقاومت توانست دشمن صهیونیست را در این جنگ تحقیر کند و عملیات «شمشیر قدس» نشانه دست برتر انتفاضه در میدان نبرد بود که توانست به راحتی از سامانه گنبد آهنین عبور کند و صهیونیست ها از این به بعد باید زندگی در پناهگاه را تحمل کنند.

ملت فلسطین با پشتوانه جبهه مقاومت و درسی که از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی آموخت توانست با ایستادگی و شجاعت مهاجرت معکوس صهیونیست‌های اشغالگر را فراهم کند؛ و این روزها منتظریم تا ذلیل شدن رژیم جعلی صهیونیستی را هرچه زودتر در جهان مخابره کنیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار