مدافع سلامت دیگری در البرز آسمانی شد

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، «خجسته علی‌ین» کارشناس مراقب سلامت مرکز بهداشت شرق کرج بر اثر کرونا آسمانی شد.
کد خبر: ۴۵۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ - 25May 2021

مدافع سلامت دیگری در البرز آسمانی شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که «خجسته علی‌ین» کارشناس مراقب سلامت مرکز بهداشت شرق کرج پس از ۱۵ ماه تلاش خالصانه در خط مقدم مبارزه با کرونا ساعاتی پیش بر اثر ابتلا به این بیماری در راه سلامت و نجات جان هموطنانش آسمانی شد.

«محمد فتحی» رئیس دانشگاه علوم پزشكی استان البرز در پیامی آسمانی شدن این مدافع سلامت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: 

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر آسمانی شدن یکی از همکاران ایثارگر و فداکار حوزه بهداشت «کارشناس مراقب سلامت شهید خجسته علی ین» که پس از ۱۵ ماه تلاش و مجاهدت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا و در راه خدمت به مردم شریف استان به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تأثر و تألم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد. این واقعه به همه ما آموخت که کسانی‌که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جان‌فشانی هستند.

اینجانب این هجران جانکاه را به خانواده شریف و همکاران داغدار آن عزیز و جامعه خدوم بهداشت و درمان استان تسلیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال صبر جزیل برای خانواده محترم ایشان مسئلت می‌کنم و امیدوارم روح مهربان این عزیز بزرگوار به پاس خدمت ایثارگرانه در راه نجات جان هم‌وطنانش در آغوش امن و آرام الهی جای گیرد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار