مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

وصیت‌نامه شهید «قاسم سلیمانی» یکی از جامع‌ترین وصیت‌نامه‌های شهداست

سردار «عباسقلی‌زاده» با تأکید بر اینکه یکی از جامع‌ترین وصیت‌نامه‌های شهدا، متعلق به شهید «سلیمانی» است، گفت: این شهید والامقام یکی از برترین شخصیت‌های تاریج کشورمان است که به وظایف خود در جبهه‌های مختلف عمل کرد.
کد خبر: ۴۵۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 25May 2021

وصیت‌نامه شهید «قاسم سلیمانی» یکی از جامع‌ترین وصیت‌نامه‌های شهداست

سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: این کار موجب می‌شود تا لحظات ماندگار جنگ و روحیه شجاعت و ایثار در جامعه زنده بماند و همچنین فرهنگ قدردانی از شهداء و رزمندگان در جامعه نهادینه شود.

وی با تأکید بر اینکه رشادت‌ هرکدام از شهدا یک حماسه است، ادامه داد: در راستای حفظ این حماسه‌ها و انتقال آن به نسل کنونی، باید تلاش‌ها به‌ویژه از سوی دولتمردان بیشتر شود. دشمنان از شرق و غرب برای تبلیغ فرهنگ منحوس خود میلیاردها دلار خرج می‌کنند.

سردار عباسقلی‌زاده با انتقاد از اینکه در انتقال فرهنگ ناب ایثار و شهادت کوتاهی شده است، توضیح داد: شهداء از ما انتظار دارند، وصیت آنان زمین مانده و این موضوع بار دنیوی و اخروی برای ما دارد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از جامع‌ترین وصیت‌نامه‌های شهدا، متعلق به سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» است، گفت: این شهید والامقام یکی از برترین شخصیت‌های تاریج کشورمان است که به وظایف خود در جبهه‌های مختلف همچون جنگ تحمیلی، سیل، زلزله، مبارزه با اشرار شرق، مبارزه با داعش و... عمل کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسئولان باید به معنای واقعی کلمه مسئول باشند، افزود: آن دنیا حتماً می‌پرسند که آقای مسئول برای شهدا چه کار کرده‌اید؟ بیایید دست به دست هم بدهیم تا شاید کمی از شرمندگی‌مان کم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار