فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

سپاه در راستای محرومیت‌زدایی شتابنده حرکت خواهد کرد

سردار کریمی گفت: رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار، ادامه نهضت مؤمنانه و تسهیل ازدواج جوانان از طریق اشتغال‌زایی مهمترین برنامه‌های سپاه و بسیج برای محرومیت‌زدایی است و سپاه شتابنده در این مسیر حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۵۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ - 25May 2021

سپاه در راستای محرومیت زدایی شتابنده حرکت خواهد کرد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز (سه شنبه) در آیین بهره برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان خنداب به مناسبت یوم الله سوم خرداد اظهار داشت: خدمت صادقانه به ملت ایران یک نعمت ارزشمند و افتخار بزرگ است که خداوند به سپاه و بسیج عنایت کرده و لذا باید قدر این فرصت مغتنم را به خوبی بدانیم.

کریمی افزود: رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار، ادامه نهضت مؤمنانه و تسهیل ازدواج جوانان از طریق اشتغال زایی و سایر اقدامات دیگر در این راستا مهمترین برنامه های سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی است و سپاه شتابنده در این مسیر حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: نیازمند این هستیم خدمت صادقانه به مردم تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود و همه ظرفیت ها و توانمندی ها باید در این راستا به کارگیری شود که البته مشارکت و هم افزایی همه جانبه یک ضرورت است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: سپاه به موازات تامین امنیت در همه بخش ها خدمت رسانی به مردم را با قوت پیش می برد و پیشرفت های به دست آمده در طول ۴۲ سال گذشته به برکت تامین امنیت در همه بخش ها است که مرهون مجاهدت های شهدا و رزمندگان و در صحنه بودن مردم و نیروهای مسلح است.

کریمی بیان کرد: در سال گذشته خدمات و اقدامات گسترده ای به مردم استان و برخی از نقاط محروم کشور همچون سیستان و بلوچستان انجام شده که بیش از ۷۸۰ فرصت شغلی، هزار و ۳۲۰ تثبیت شغل ، تعمیر و بازسازی ۱۷۰ واحد مسکونی محرومین، احداث ۱۹۰ واحد مسکونی نیازمندان، ۸۲۰ جهیزیه و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی تنها بخشی از خدمات در سال ۹۹ است که این مسیر با قوت همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها