فتح خرمشهر، فتح خون/ بخشی از گزارش راوی قرارگاه فتح از عملیات بیت‌المقدس؛

ابتکارات بی‌سابقه رزمندگان ایرانی در عملیات بیت‌المقدس + تصویر

محسن رخصت‌طلب راوی جنگ، محقق، پژوهشگر دفاع مقدس و راوی قرارگاه فتح در قسمتی از دفترچه خود، گزارش جلسه میان فرماندهان و مسوولان کشور را دو روز پیش از آزادسازی خرمشهر ثبت کرده است.
کد خبر: ۴۵۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹ - 27May 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محسن رخصت طلب راوی جنگ، محقق، پژوهشگر دفاع مقدس و راوی قرارگاه فتح در قسمتی از دفترچه خود، گزارش جلسه میان فرماندهان و مسوولان کشور را دو روز پیش از آزادسازی خرمشهر ثبت کرده است که در ادامه آن را می‌خوانید.

«منفرد نیاکی در ابتدا یک مقدار صحبت کرد. انشاالله ما خرمشهر را بگیریم و با هم در آنجا روی ساحل اسکله خرمشهر چای بنوشیم. بعد برادر ناطق یک مقدار صحبت کرد و گفت ما خوشحالیم که بین شما هستیم و من فکر می‌کنم اگر بیشتر باشیم مزاحم هستیم و می‌خواستند بروند که حسنی‌سعدی گفت اگر باشید آقای جزائری مسئول جهاد می‌آیند که ناطق نشست و بعد یک مقدار از آقای جزائری تمجید کرد و گفت، ایشان از اول جنگ در اینجا هستند. بعد نیاکی درباره زدن پل‌ها صحبت کرد و گفت این کار در دنیا سابقه نداشت و صدام یک پل زد و چند تا کتاب درباره آن زد، ولی بچه‌های ما چند پل زدند و هیچ صدایی بلند نکردند. بعد ناطق نوری نیز گفت این‌ها همه الطاف خداوند است و این اراده مردم است که چنین می‌آفریند و ما در تاریخ اسلام هم چنین سابقه‌ای نداشتیم.»

انشالله چای را روی اسکله خرمشهر می‌نوشیم

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار