پوتین: پیروزی اسد نشانه تعهد مردم سوریه به حمایت از ثبات کشورشان است

رئیس جمهور روسیه با انتشار بیانیه‌ای، پیروزی بشار اسد رئیس جمهور سوریه را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تبریک گفت و آن را نشانه تعهد مردم سوریه به حمایت از ثبات کشورشان دانست.
کد خبر: ۴۵۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 28May 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با انتشار بیانیه‌ای، پیروزی «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تبریک گفت و آن را نشانه تعهد مردم سوریه به حمایت از ثبات سیاسی و بازسازی این کشور در دوران پسا جنگ و همچنین مبارزه علیه تروریسم دانست.

بر اساس این گزارش، کاخ کرملین با انتشار بیانیه‌ای در همین‌خصوص اعلام کرد: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه پیام تبریکی به مناسبت پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه برای وی ارسال کرد. پوتین تاکید کرد که روسیه مایل به ادامه حمایت‌های جامع از شرکای سوری خود در جنگ علیه تروریسم و نیروهای تندرو و همچنین ارتقاء ثبات سیاسی و فرآیند بازسازی (سوریه) در دوران پسا جنگ است.

به گفته کرملین، پوتین پیروزی اسد در انتخابات را نشانه وزن بالای سیاسی وی و اعتماد مردم سوریه به سیاست تثبیت سریع شرایط در سوریه و تقویت نهادهای حکومتی این کشور دانسته است.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه با کسب ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۸۹۰ آرا یعنی معادل ۹۵.۱ درصد به عنوان رئیس جمهور جدید برای یک دوره هفت ساله انتخاب شد. «محمود مرعی» و «عبدالله سلوم عبدالله» دو رقیب بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری هر کدام به ترتیب ۳.۳ و ۱.۵ درصد آرا را کسب کردند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار