بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-10

انتشار و رونمایی از اولین کتاب داعش محور در نمایشگاه

مدیر روابط عمومی انتشارات عماد فردا گفت: آئین رونمایی از " پسران دوزخ فرزندان قابیل" کتاب تازه منتشر شده این نشر فردا جمعه ساعت 11 در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ - 07May 2015

انتشار و رونمایی از اولین کتاب داعش محور در نمایشگاه

حمیدرضا جعفری مدیر روابط عمومی انتشارات عماد فردا در گفتو گو با خبرنگار فرهنگ و هنردفاع پرس، اظهار کرد: آئین رونمایی از " پسران دوزخ فرزندان قابیل" کتاب  تازه منتشر شده این نشر فردا جمعه ساعت 11 در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم نویسنده کتاب مجید پورولی کلشتری ومدیر انتشارات عماد فردا و جمعی از اهالی ادب و فرهنگ حاضر خواهند بود که پاسخگوی سوالات مخاطبان نیز خواهند بود.

جعفری با اشاره به موضوع کتاب "پسران دوزخ، فرزندان قابیل" تصریح کرد: این رمان که در حدود 140 صفحه است به گروه تروریستی داعش و تفکرات آنها می پردازد .

وی ادامه داد: این رمان داستان زنی ایرانی به نام فاطمه است که در رشته الهیات و علوم اسلامی تحصیل کرده و برای سخنرانی به کشور عراق و بغداد سفر می کند که در آنجا توسط گروهک تروریستی داعش ربوده می شود و اتفاقاتی برای وی رخ می دهد که در ضمن داستان بیان شده است. 

مدیر روابط عمومی نشر عماد فردا گفت: در واقع این کتاب به اصول ذهنی و تفکرات داعشی می پردازد  و وهابیت را نقد می کند. این رمان اشاره می کند که  داعشیها هم اهل احساس، علم و هنر هستند. در واقع با نگرشی خاص به داعش عنوان می کند که آنها یک انسان وحشی تمام عیار نیستند، بلکه انسانی فریب خورده هستند که درگیر جهالت  شده اند.  

 یادآور می شود انتشارات عماد فردا در راهرو 17  غرفه 20 قرار داد.

 خاطرنشان میسازد بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.


انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار