حضور حداکثری، اقتدار ملی/ سردار فتوحی مطرح کرد؛

حضور پرشور در انتخابات حمایت از نظام در برابر دشمنان است

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد گفت: مردم ما راه سعادت را یافته و با حضور پرشور پای صندوق‌های رای در این شرایط حساس، حمایت خود را از نظام و انقلاب به رخ دشمنان خواهند کشید و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.
کد خبر: ۴۵۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 30May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار حاج «اکبر فتوحی» فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد در نشست بصیرتی که در مصلای آیت‌الله «اعرافی» شهرستان میبد برگزار شد، با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات سبب امیدوارتر شدن مسلمانان جهان در مبارزه با استکبار جهانی عنوان کرد و ادامه داد: ایستادگی ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس و آزادی خرمشهر که به نظر کارشناسان نظامی یک امر غیرممکن بود، با انسجام ملی و وحدت و همدلی محقق شد.

سردار فتوحی اظهار داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای یعنی بلا از کشور رفع شده، معادلات تغییر یافته و دشمن جرات جسارت به کشور را نخواهد داشت.

وی با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر حماس و حزب الله  ادامه داد: ناتوانی این رژیم بدین معنی است که ملت‌های آزاده جهان با الهام از روحیه انقلابی و جهادی ملت ایران و سیاست‌های نظامی اسلامی در حمایت از مستضعفان جهان خود را در برابر دشمنان آماده کرده اند.

فتوحی ادامه داد: مردم ما راه سعادت را یافته و با حضور پرشور پای صندوق‌های رای در این شرایط حساس، حمایت خود را از نظام و انقلاب به رخ دشمنان خواهند کشید و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها