فرمانده سپاه روح الله خبر داد؛

آغاز رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری در استان مرکزی

سردار «کریمی» گفت: رزمایش بزرگ جهادگران استان مرکزی با عنوان «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی در سطح استان مرکزی به همت یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف و مشارکت اقشار مردم استان مرکزی از امروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 30May 2021

آغاز رزمایش بزرگ جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری در استان مرکزی

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله امروز (یکشنبه) در آغاز رزمایش بزرگ «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» در استان مرکزی با حضور سردار «نصرت‌الله سیف» نماینده سازمان بسیج مستضعفین و حضور ویدئو کنفرانسی رده‌ها، یگان‌ها و نواحی سپاه و شوراهای جهادی استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخصه‌هایی که برای نقش آفرینی مردم در مدیریت صحنه‌های مختلف باید مورد توجه باشد امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی است چراکه اگر مردم امید به آینده ای روشن و درخشان داشته باشند حماسه های ماندگاری خلق خواهند کرد.

کریمی افزود: انقلاب اسلامی احیاگر امید در بین مستضعفین بود و به وضوح می‌بینیم ملت قهرمان ایران به واسطه امیدی که انقلاب اسلامی ایجاد کرد توانستند در صحنه‌های بزرگی همچون دفاع مقدس، جنگ های روانی و فرهنگی دشمنان، تحریم های ظالمانه، جنگ اقتصادی و بیماری کرونا پیروز و موفق بیرون بیایند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی در طی این سال ها همواره احیاگر امید در بین مردم و خصوصا مناطق محروم بوده اند و با اقدامات اثرگذار خود نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی ایفا کرده اند.

فرمانده سپاه روح الله افزود‌: شرایط فعلی کشور امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در بین مردم و خصوصا مناطق محروم یک اولویت مهم و همچون جهاد مقدس است که همه ظرفیت ها باید در این راستا به کارگیری شود.

کریمی عنوان کرد: نیازمند این هستیم مردم بیش از هر زمانی به آینده نظام اسلامی و جبهه حق امیدوار شوند چراکه این امید بر اساس وعده های خداوند به مستضعفین است و نمودهای آن امروز به وضوح در مناطق اسلامی قابل نمایش است.

وی متذکر شد: اتفاقاتی که امروز در منطقه و جهان اسلام شاهد هستیم نوید بخش پیروزی‌های بزرگ است و از یک طرف پیروزی ملت مقاوم فلسطین در جنگ ۱۲ روزه و از طرف دیگر خلق حماسه ملت سوریه در انتخابات برای جبهه مقاومت بسیار امیدبخش و دلگرم کننده بود.

فرمانده سپاه روح الله افزود: پیروزی های جبهه اسلام در منطقه امید و نشاط را در جبهه مقاومت احیاء کرد و البته درس های بسیار زیادی به ملت های مسلمان آموخت که یکی از آنها پیروزی همیشگی جبهه حق در برابر جبهه باطل است.

کریمی بیان داشت: یکی از تجربه های موفقی که به برکت کنگره شهدای استان برای انجام اقدامات بزرگ کسب شده برگزاری رزمایش های خدمت رسانی با محوریت گروه‌های جهادی و مشارکت اقشار مردم بود که در طی این سال‌ها در مقاطع و مناسبت های مختلف در استان تکرار شد.

وی گفت: رزمایش جهادگران عاشورایی یکی از بزرگترین اقدامات در ذیل کنگره شهدا بود که این تجربه موفق در طول این سال ها استفاده شد و امروز برای ایجاد امید آفرینی و نشاط انقلابی برای خلق حماسه های مهم در آینده پای کار می آید.

کریمی گفت: رزمایش بزرگ جهادگران استان مرکزی با عنوان «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی در سطح استان مرکزی به همت ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف و مشارکت اقشار مردم استان مرکزی از امروز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظاری که از برگزاری رزمایش بزرگ «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» داریم این است که گروه‌های جهادی در سایر مناطق استان مرکزی علاوه بر اینکه رویکرد خدمت‌رسانی بی منت به مردم و ولی نعمتان انقلاب را داشته باشند در راستای امیدآفرینی مردم و ایجاد نشاط انقلابی تلاش کنند و برای این امر مهم پیوست های فرهنگی و اجتماعی ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار