حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس پلیس پایتخت مطرح کرد؛

برقراری امنیتی مطلوب برای برگزاری انتخاباتی پرشور/ ارتباط کلانتری‌ها و دستگاه قضایی الکترونیکی خواهد شد

سردار رحیمی با تأکید بر اینکه باید ارتباط و تعامل الکترونیکی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی ایجاد شود، گفت: ایجاد تعامل «آی تی» می‌تواند مانع از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها و تسریع در انجام کار‌ها و ماموریت‌ها شود.
کد خبر: ۴۵۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ - 31May 2021

برقراری امنیتی مطلوب برای برگزاری انتخاباتی پرشور/ ارتباط کلانتری‌ها و دستگاه قضایی الکترونیکی خواهد شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع کارکنان سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری اظهار داشت: همه دوایر کلانتری‌ها باید فعال، پویا و اثرگذار باشند و در خدمت به مردم همه تلاش و توان خود را در طبق اخلاص بگذارند و در این مهم از هم پیشی و سبقت بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بررسی زندگی و مرام و شیوه کسی مثل حاج قاسم سلیمانی نشان می دهد که او همه چیز خود را بی‌ریا و بدون هیچ چشمداشتی برای خدمت به اسلام و مسلمین و انسان های مظلوم گذاشته بود، گفت: این حرکت حاج قاسم برگرفته از مکتب اسلام است همانطور که خود ایشان بارها می‌گفتند که ما ملت امام حسین هستیم از این رو در مکتب حسینی بودن در حقیقت صادقانه و مخلصانه خدمت کردن به مردم است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در مکتب اسلام روزمرگی و خمودگی جایی ندارد، بلکه مکتب اسلام مکتبی پویا، خلاق و پای کار است که پیروان این مکتب عظیم و عزیز نیز باید در مسیر خدمت به دیگران خلاق، پویا و توفنده باشند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به این‌که طرح رعد پلیس پیشگیری در نوع خود اقدامی ابتکاری و بی‌نظیر است که کلانتری‌ها را از حالت منفعل به حرکت و تکاپو واداشته است، عنوان داشت: طرح رعد مایه مباهات و افتخار برای پلیس پیشگیری تهران بزرگ است که نتایج بزرگی را در پی داشته است و ضریب امنیت و آرامش را در پایتخت افزایش داشته است.

سردار رحیمی با تأکید بر اینکه باید ارتباط و تعامل الکترونیکی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد شود، گفت: ایجاد تعامل آی تی می‌تواند مانع از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها و تسریع در انجام کارها و مأموریت‌ها شود؛ این موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و باید در همه کلانتری ها راه اندازی و باجدیت و حساسیت باید انجام شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه نعمتی بالاتر از نعمت امنیت نیست، عنوان کرد: اگر امنیت نباشد هیچ چیز در زندگی لذتبخش نخواهد بود چرا که امنیت و سلامت بالاترین نعمت‌ها است و برای نیروی انتظامی مایه مباهات است که مسئول برقراری امنیت در جامعه است و نباید فراموش کنیم که چه مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته و باید برای آن همه توان خود را بگذاریم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس مسئول امنیت داخلی بوده ‌و امنیت داخلی برای یک کشور حیاتی است، گفت: با تلاش شبانه روزی نباید بگذاریم کوچکترین خدشه ای به امنیت و آرامش مردم وارد شود.

وی با اشاره به اینکه کم کاری و کم گذاشتن در خدمت کردن به مردم، در واقع خیانت است، گفت: بی هیچ چشم داشت و انتظاری هر چه در توان دارید برای خدمتگزاری به مردم بگذارید.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه باید همه با هم تلاش کنیم تا انتخاباتی پر شور داشته باشیم چرا که دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و دلسرد کردن مردم برای حضور در این حماسه بزرگ هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به سهم خود با ایجاد امنیت و آرامش تلاش خواهد کرد که امنیتی مطلوب را برای برپایی انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار