فرمانده سپاه استان مرکزی خبر داد؛

سازماندهی بیش از ۱۲۰۰ گروه جهادی در رزمایش «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری»

سردار «کریمی» گفت: در راستای برگزاری رزمایش بزرگ «جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری» که در استان مرکزی آغاز شده است، بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف سازماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۴۵۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ - 01June 2021

گروه های جهادی در خط مقدم خدمت به مردم وخنثی سازی توطئه های دشمنان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی، امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و بازدید از روند اجرای رزمایش بزرگ «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» در شهرستان «کمیجان»، اظهار داشت: در راستای برگزاری رزمایش بزرگ جهاد «امیدآفرینی و مشارکت حداکثری» با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی که از روز گذشته در استان مرکزی آغاز شده است، بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف در سطح استان سازماندهی شده‌اند.

وی افزود: گروه‌های جهادی در طول این سال‌ها در خط مقدم خدمت به مردم وخنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بوده‌اند و یک عملکرد درخشان در این راستا دارند و امروز جهادگران بسیجی با همه توان برای نقش‌آفرینی در رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری پای کار آمده‌اند.

کریمی ادامه داد: خدمات صادقانه و عملکرد درخشان جهادگران در مناطق محروم و روستایی که با خلوص نیت وارد میدان شده‌اند، موجب شده این قشر به سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی تبدیل شوند و امروز این سرمایه‌ها برای امیدآفرینی تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: یکی از راهبرد‌هایی که در طول انقلاب اسلامی به‌عنوان یک تجربه موفق پیش روی ماست، سپردن کار‌ها به مردم و راه‌انداختن بسیج مردمی برای حل مشکلات است و هر زمان مردم نقش‌آفرین بودند، موفقیت‌های بزرگ هم کسب شده است.

وی ادامه داد: هسته مرکزی بیانیه گام دوم و مهم‌ترین مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امیدآفرینی است و لذا باید جریان امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در سراسر کشور فعال شود و همه ظرفیت‌ها باید در این راستا هنرمندانه به‌کارگیری شوند.

کریمی افزود: نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در مناطق محروم که بسیج مردمی را به شکل هنرمندانه محقق می‌سازد، نقش مهمی در امیدآفرینی دارد که رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در این راستاست.

وی ادامه داد: از روز گذشته حجم زیادی از اعزام‌های گروه‌های جهادی برای انجام اقدامات مختلف و در عرصه‌های گوناگون در سطح استان شروع شده و تا پایان خرداد ادامه خواهد داشت و امیدواریم تلاش‌های جهادگران در کنار مردم هم در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم و هم در راستای امیدآفرینی آثار و برکات زیادی داشته باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی در سال گذشته عملکرد درخشانی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، تحقق اقتصاد مقاومتی و نهضت کمک مومنانه از خود به ماندگار گذاشته‌اند که اهدای ۸۲۰ جهیزیه، توزیع ۲۲ هزار بسته لوازم‌التحریر، احداث ۱۹۰ واحد مسکونی و بازسازی ۱۷۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان، ایجاد ۷۸۰ فرصت شغلی و تثبیت ۱ هزار و ۴۲۰ شغل بخشی از اقدامات آن‌هاست که در سال‌جاری این‌گونه اقدامات با قوت ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار