در رزمایش «جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری» صورت می‌گیرد؛

اجرای ۱۸ پروژه محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی در «کمیجان»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «کمیجان» از اجرای ۱۸ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بیش از ۴۰ گروه جهادی در این شهرستان، در راستای اجرای رزمایش بزرگ «جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری» در استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ - 01June 2021

اجرای ۱۸ پروژه محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی در «کمیجان»به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «نعمت کمیزی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «کمیجان» در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و بازدید فرمانده سپاه روح‌الله از روند اجرای رزمایش بزرگ «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» در این شهرستان، اظهار داشت: نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی برای زدودن فقر و محرومیت و خدمت صادقانه به مردم و ولی نعمتان، همچون جهاد مقدس می‌ماند و امروز اولویت فعالیت‌های جهادگران امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط انقلابی است.

وی افزود: در راستای اجرای رزمایش بزرگ «جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری» که از روز گذشته (یک‌شنبه) در شهرستان «کمیجان» شروع شده است، بیش از ۴۰ گروه جهادی نقش‌آفرینی و در عرصه‌های مختلف به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

کمیزی ادامه داد: محوریت فعالیت‌های جهادگران بسیجی در رزمایش «امیدآفرینی و مشارکت حداکثری»، مناطق روستایی و کم‌برخوردار است که برای اجرای ۱۸ پروژه محرومیت‌زدایی نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان افزود: در سال گذشته بیش از ۵۰ واحد مسکونی توسط جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه‌های انقلابی تحویل ولی نعمتان انقلاب و بیش از هشت پروژه محرومیت‌زدایی اجرا شد که امسال جهادگران بسیجی با همه توان برای رفع محرومیت در میدان هستند.

وی ادامه داد: در راستای کاهش آسیب‌های بیماری کرونا، تاکنون بیش از ۸ هزار بسته معیشتی توزیع شده است که نهضت کمک مومنانه با مشارکت خیرین و مردم ادامه خواهد داشت.

کمیزی بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال، بیش از ۳۹ صندوق قرض‌الحسنه مردم‌محور در سطح شهرستان کمیجان فعال هستند که در سال گذشته بیش از ۲۲۵ اشتغال ایجاد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و دستورالعمل‌های بومی تدوین شده که همه توان و ظرفیت‌ها را برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی پای کار خواهیم آورد.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت سفر فرمانده سپاه روح‌الله به شهرستان کمیجان، برنامه‌ها و پروژه‌هایی در دستور کار بود که افتتاح پروژه‌ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و نشست‌های روشنگری «جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری» از جمله برنامه‌های مهم امروز بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار