حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «کمیجان»:

دعوت برای مشارکت حداکثری در انتخابات «جهاد فی سبیل الله» است

«کمیزی» گفت: نقش‌‌آفرینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، همچون فعالیت در جبهه‌های دفاع مقدس و مقاومت است و جهاد «فی‌سبیل‌الله» محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ - 01June 2021

مشارکت حداکثری در «انتخابات» مانند فعالیت در دفاع مقدس و جبهه مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «نعمت کمیزی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج «کمیجان»، در نشست روشنگری «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» که با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت و ساختن آینده‌ای روشن، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چراکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات زمینه حل مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی را فراهم می‌کند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه‌بر اینکه عزت‌آفرین و غرورآفرین خواهد بود، جلوی طمع دشمنان را خواهد گرفت و جامعه اسلامی را از شر تهدیدات بیمه خواهد کرد.

کمیزی ادامه داد: مشارکت سیاسی مردم برای تعیین سرنوشت خود، یکی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و اهداف انقلاب اسلامی است که در طول این سال‌ها همواره تحقق پیدا کرده است و مردم خودشان در مدیریت کشور نقش داشته‌اند و لذا مشارکت مردم در این انتخابات از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان افزود: انتخابات یکی از دستاورد‌های گفتمان حضرت امام خمینی (ره) در نظام اسلامی است که همچون نعمت بزرگی در اختیار ماست و لذا باید قدر این نعمت اررزشمند را به‌خوبی بدانیم.

وی اظهار کرد: نقش‌‌آفرینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، همچون فعالیت در جبهه‌های دفاع مقدس و مقاومت است و جهاد «فی‌سبیل‌الله» محسوب می‌شود و لذا همه باید در این راستا نقش‌آفرینی کنیم.

در پایان این مراسم، سرهنگ دوم پاسدار «اسدالله صدرایی» به‌عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه کمیجان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها