حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را مستحکم می‌کند

سردار کریمی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را مستحکم می‌کند و ضامن بقای جامعه خواهد بود که البته آثار و برکات زیادی از جمله رفع مشکلات اقتصادی و موانع معیشتی مردم را در پی دارد.
کد خبر: ۴۵۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 01June 2021

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ستون امنیت کشور را مستحکم میکند

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» عصر امروز (سه شنبه) در آیین آغاز عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام شهر میلاجرد اظهار داشت: به برکت مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف و خصوصا جبهه مقاومت شاهد پیروزی های روزافزون جبهه حق بر باطل هستیم که نمونه های عینی آن امروز در سطح منطقه قابل مشاهده است.

وی افزود: پیروزی ملت مقاوم فلسطین در جنگ ۱۲ روزه و خلق حماسه مردم سوریه در انتخابات که با تکیه بر ایمان به قدرت و اراده الهی و حضور امت حزب الله در در میدان رقم خورد بار دیگر وعده های خداوند را محقق ساخت.

فرمانده سپاه روح الله گفت: نقش آفرینی های جبهه مقاومت و پیروزی های امت اسلام ثمره مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است و این پیروزی ها علاوه بر اینکه امیدوارکننده بود پیام اقتدار و معناداری به دشمنان می دهد و لذا همه ملت ها باید از این حوادث درس بزرگی بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم سالاری دینی یکی از نعمات بزرگ در انقلاب اسلامی و برگرفته از توحید است، گفت: یکی از نمادهای آن انتخابات است و لذا هرچه مردم سالاری محکم تر و باشکوه تر باشد زمینه تقویت ارزش های دینی و پیشرفت همه جانبه بهتر فراهم می شود.

کریمی افزود: در شرایط پیش رو و در گام دوم انقلاب ملت ایران راهی جز قوی شدن و توانمند شدن در همه عرصه ها ندارند و لذا انتخابات یکی از بسترهای قوی شدن ملت است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی تأکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ستون امنیت کشور را مستحکم میکند و ضامن بقای جامعه خواهد بود که البته آثار و برکات زیادی از جمله رفع مشکلات اقتصادی و موانع معیشتی مردم را دارد.

فرمانده سپاه روح الله اضافه کرد: در محفل شهدا آن چیزی باید از سیره شهدا بیاموزیم این است که شهدا برای دفاع از حریم جامعه و امنیت کشور در میدان مجاهدت حاضر شدند و امروز انتخابات یک نبرد مهم برای دفاع از امنیت و استقلال کشور است که باید با همه توان را برای دفاع پای کار بیاوریم.

وی گفت: مشارکت در انتخابات و انتخاب یک گزینه اصلح که شاخصه های مهم آن ولایت مداری،ساده زیستی، انقلابی، مردمی و پاکدستی همچون انجام یک عمل صالح است و باید به آن مقید باشیم.

کریمی افزود: انتخابات همچون یک عملیات بزرگ است که ملت با حضور خود علاوه بر اینکه از خود و جامعه دفاع می کنند سرنوشت خود را تعیین می کنند.

وی با بیان اینکه خلق حماسه ملت و حضور باشکوه آنها در ۲۸ خرداد گام برداشتن در مسیر شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطر آن عزیزان است، افزود: دعوت عمومی مردم به انتخابات  یک جهاد فی سبیل الله است که هرکس به اندازه توان خود باید سهیم باشد.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: ملت ایران با نیت انجام یک عمل صالح در ۲۸ خرداد در انتخابات شرکت می کنند و مشارکت حداکثری مردم نمایشی از عظمت و اقتدار نظام اسلامی را نشان می دهد و نقشه ها و دسیسه های شوم دشمنان را بی اثر خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: نیاز است همه ظرفیت های موجود اعم از جامعه روحانیت، نخبگان، دانشگاهیان، بازاریان، اساتید، فرهنگیان، کشاورزان و سایر اقشار مردم در جهاد مقدس دعوت عمومی ملت به حماسه ۲۸ نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار