بازدید سردار «کارگر» از پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی+ تصاویر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی احداث این مرکز قرار گرفت.
کد خبر: ۴۶۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ - 03June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه حجت‌الاسلام «حسن نمازی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی از پروژه در دست احداث این مرکز بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته قرار گرفت.

وی همچنین از ساختمان مقاومت اسلامی که عملیات اجرایی احداث آن مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد بازدید کرد.

سردار کارگر در ادامه با حضور در مدیریت‌های تخصصی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن دریافت گزارش‌ عملکرد از این مدیریت‌ها تدابیر خود را جهت تسهیل در اجرای ماموریت‌های تخصصی ابلاغ کرد.

در ادامه این بازدید، نشست مشترک سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست سردار یوسفعلی‌زاده گزارشی از آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته در راستای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی ارائه و در ادامه سردار کارگر جهت تسریع در عملیات اجرایی دستوراتی را ابلاغ کرد.

در این بازدید «علی‌اصغر جعفری» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و ناوسالار یکم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس سازمان امور موزه‌­ها و یادمان­‌های دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها