حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد؛

برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» در گیلان

«پارسا» گفت: بسیج رسانه استان گیلان به منظور مشارکت حداکثری و ترغیب بیش از پیش برای حضور در پای صندوق‌های رأی اقدام به برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» در فضای رسانه‌ای استان گیلان می‌کند.
کد خبر: ۴۶۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ - 06June 2021

برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» در گیلان«مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در رشت، با اشاره به اینکه انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت آحاد ملت و تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، اظهار داشت: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح، زمینه ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: رسانه‌های غربی، در یک عملیات روانی و پروپاگاندای رسانه‌ای، کاهش مشارکت مردم ایران در انتخابات را در اخبار و گزارش‌های خود تبلیغ می‌کنند.

وی افزود: رسانه‌های جریان انقلاب با هر تفکر و سلیقه‌ای در دایره گفتمان انقلاب باید پای کار آمده و نقشه‌های فریب دشمن که با القای یأس و ناامید کردن مردم ایران انجام می‌شود را نقش بر آب کنند.

پارسا تاکید کرد: بسیج رسانه استان گیلان به منظور مشارکت حداکثری و ترغیب بیش از پیش برای حضور در پای صندوق‌های رأی اقدام به برگزاری رزمایش رسانه‌ای «یک رأی، یک حماسه» در فضای رسانه‌ای استان گیلان می‌کند.

وی با بیان اینکه این رزمایش روز سه‌شنبه (۱۸ خرداد) از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این رزمایش در سطح پایگاه‌های خبری و تحلیلی، خبرگزاری‌های استان و رسانه‌های مکتوب برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان متذکر شد: تولید، تهیه و انتشار خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، گزارش تصویری و ... با موضوع انتخابات و حضور حداکثری از برنامه‌های این رزمایش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار