بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-11

"همسفر آتش و برف" و "مجموعه پنج جلدی "نیمه پنهان ماه" در صدر پر فروش‌ترین‌های روایت فتح

مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح گفت: دو کتاب "همسفر آتش و برف" و "مجموعه پنج جلدی "نیمه پنهان ماه" از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ - 07May 2015

فریناز ربیعی مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه تنها دو روز از برپایی نمایشگاه می گذرد، اما استقبال خوبی از کتابها و تولیدات روایت فتح صورت گرفته است.

وی افزود: در طول این دو روز کتاب "همسفر آتش و برف" یکی از کتابهای پرفروش بوده است. این کتاب اولین رمان مستند انتشارات است که زندگی شهید "سعید قهاری" است که از زبان همسر وی فرحناز رسولی بیان شده است که به قلم فرهاد خضری به رشته تحریر در امده است.

ربیعی تصریح کرد: همچنین این انتشارات برای اولین بار با توجه به درخواستهای مکرر مخاطبانش، بستهای متشکل از ۵ کتاب از مجموعه «نیمه پنهان» را در نمایشگاه کتاب تهران به مخاطبان ارائه کرده است.

وی گفت: این بسته شامل 5 کتاب با عنوانهای "مصطفی چمران به روایت همسر شهید"، "شهید کاملی به روایت همسر شهید"، "شهید میثمی به روایت همسر شهید"، "شهید ناصر کاظمی به روایت همسر شهید" و "شهید حسن آبشناسان به روایت همسر شهید" است. این بسته نیز در این مدت جزء پر فروشترین کتابهای قرار گرفته است.

یادآور می شود غرفه انتشارات روایت فتح در راهرو 22 غرفه 24 در نمایشگاه کتاب حضور دارد.

خاطرنشان میسازد بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار