عضو ارشد جنبش «حماس»:

نبرد «شمشیر قدس» نماد وحدت ملت فلسطین بود/هشدار به رژیم صهیونیستی

عضو ارشد جنبش «حماس» با بیان اینکه نبرد «شمشیر قدس» نماد وحدت ملی فلسطین بود، به رژیم صهیونیستی نسبت به برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی هشدار داد.
کد خبر: ۴۶۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 07June 2021

نبرد «شمشیر قدس» نماد وحدت ملت فلسطین بود/هشدار به رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «خلیل الحیه» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تصریح کرد: نبرد شمشیر قدس، نماد وحدت ملت فلسطین بود. وحدت در رهبری نبرد شمشیر قدس در غزه، قدس، کرانه باختری، سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و حتی خارج از فلسطین کاملاً مشهود بود.

وی افزود: وقتی نبرد بر سر قدس باشد، دیگر هیچ خط قرمزی وجود ندارد. مقاومت در برابر رژیم اشغالگر، تنها راه تحقق وحدت ملت فلسطین است و هر راهکار دیگری غیر از آن بی‌نتیجه و بی‌فایده است.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: ما خواستار تثبیت این وحدت در مقاومت قاطعانه در مقابل دشمن صهیونیستی هستیم. دشمن نه در قدس، نه در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و نه در غزه نتوانست به پیروزی در مقابل ملت و مقاومت فلسطین دست یابد.

الحیه اظهار داشت: به دشمن صهیونیستی نسبت به برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در قدس و مسجد الاقصی هشدار می‌دهیم. پیشتر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود که چنانچه برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی توسط صهیونیست‌ها «نیازمند اعمال تدابیر امنیتی فوق‌العاده و برهم زننده نظم عمومی و فرآیندهای دیپلماتیک (آتش بس در غزه) باشد»، وی خواستار لغو آن خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که از آغاز جنگی مجدد در نوار غزه و رویارویی با نیروهای مقاومت بیمناک است، می‌گوید که به تمام مقامات حاضر در این نشست ضرورت رفتار مسئولانه و دور از تنش طی هفته جاری را گوشزد کرده است.

هدف سازمان دهندگان این راهپیمایی که قرار است روز پنج شنبه آینده برگزار شود، تأکید بر لزوم پاکسازی علیه شهروندان فلسطینی ساکن در قدس اشغالی است؛ امری که با واکنش شدید و مخالف جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دعوت این جنبش از هموطنان فلسطینی برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی روبرو شد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار