طی پیامی؛

سردار کارگر شهادت «حسن عبدالله‌زاده» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهادت حسن عبدالله‌زاده از رزمندگان مدافع حرم اهل بیت (س) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱ - 07June 2021

سردار کارگر شهادت حسن عبدالله زاده را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی شهادت حسن عبدالله‌زاده از رزمندگان مدافع حرم اهل بیت (س) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار احمدعبدالله زاده

مشاور محترم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با احترام فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت کننده عزم راسخ و استوار فرزندان برومند ایران اسلامی و الهام بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

شهادت فرزند برومندتان رزمنده فداکار و فدایی حضرت، ولی عصر (عج)، پاسدار شهید حسن عبدالله زاده که در حفظ و صیانت از کیان اسلامی و دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و در آستانه رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، قلوب ملت شهیدپرور ایران اسلامی را جریحه دار کرد.

بی‌شک جهاد و خیزش برای احیای دین الهی، حراست از کیان اسلامی و حمایت از مظلومان پیشینه‌ای درخشان در میان امت اسلامی دارد و یقیناً تلاش‌ها و ایثارگری‌ها در فرهنگ و تفکر بسیجی ملت ایران ستودنی و خدشه ناپذیر بوده و شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به اوج این ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها دست یافتند و امروز به لطف الهی و برکت آن ایثارگری‌ها ایران اسلامی، امن ترین، مقتدرترین و اثرگذارترین کشور در معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

اینجانب شهادت افتخارآمیز این پاسدار مخلص ولایت را که با احساس مسئولیت شرعی و انقلابی، شجاعانه در ترویج آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) تلاش و جان عزیز خویش را ایثار و فدا کرد به محضر بقیه الله الاعظم (اروحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم این شهید و مردم شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و علوّ درجات را از خداوند شاهد و رحمان برای آن شهید مسئلت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار