مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به دفاع‌پرس خبر داد؛

پرداخت بیش از ۴۲۳ هزار فقره وام در سال ۱۳۹۹/ پیش‌بینی پرداخت چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات در سال ۱۴۰۰

عاشوری گفت: کمیته امداد در سال گذشته ۴۲۳ هزار و ۶۴۱ فقره وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های تحت حمایت خود و نیازمندان پرداخت کرد.
کد خبر: ۴۶۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸ - 08June 2021

پرداخت بیش از ۴۲۳ هزار فقره وام در سال ۱۳۹۹/ پیش‌بینی پرداخت چهار هزار میلیارد تومان وام در سال ۱۴۰۰علی عاشوری مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به فعالیت‌‌های این صندوق در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال گذشته ۴۲۳ هزار و ۶۴۱ فقره وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت کرد.

 وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام در نظر گرفته شده بود، گفت: وام‌های پرداختی در سرفصل‌های اشتغال، وام کارگشایی، خرید، تعمیر و ودیعه مسکن به جامعه هدف پرداخت شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در تشریح وام‌های پرداختی در سال ۱۳۹۹ خاطرنشان کرد:  از کل وام‌های پرداختی هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان در قالب ۲۹۱ هزار فقره وام در حوزه کارگشایی  و ۶۸۱ میلیارد تومان در قالب ۳۴ هزار فقره وام اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.

عاشوری با بیان اینکه ۴۷۴ میلیارد تومان به تعداد ۴۳ هزار فقره وام خرید، احداث و تعمیر مسکن ارائه شده است، گفت: ۲۸۲ میلیارد تومان به تعداد ۲۳ هزار مورد وام ودیعه مسکن به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان پرداخت شده است.

وی با اشاره به برنامه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: برای سال جاری پرداخت چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان در سرفصل‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار