رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«سرباز» نماد وحدت، امنیت و تولید قدرت است

امیر سرتیپ دوم فولادی با اشاره به نقش‌آفرینی سربازان در دوران دفاع مقدس، گفت: سرباز نماد وحدت، امنیت، تولید قدرت، عزت، اقتدار، اطاعت، مسئولیت‌پذیری و پایبندی به قوانین است.
کد خبر: ۴۶۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲ - 12June 2021

سرباز نماد وحدت امنیت و تولید قدرت است/ همه باید قدردان خدمات سربازان باشیمامیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به نقش و اهمیت سربازان در تأمین نظم و امنیت کشور اظهار داشت: پرمحتواترین واژه‌ها و عمیق‌ترین مفاهیم در کلمه «سرباز» نهفته است.

وی با بیان اینکه سرباز نماد وحدت، امنیت، تولید قدرت، عزت، اقتدار، اطاعت، مسئولیت‌پذیری و پایبندی به قوانین است، افزود: بهترین الگوهای امروز ما عزیزانی هستند که در دوران دفاع مقدس حضور پیدا کرده و جان خود را فدای ارزش‌های نظام و انقلاب کشور کردند که در این میان، سربازان نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

امیر فولادی ادامه داد: ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار سرباز در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کردند و ۲۱ ماه از بهترین دوران زندگی خود را در جبهه‌های حق علیه باطل گذراندند که این مهم بیانگر فداکاری و پا در رکاب بودن جوانان و خانواده‌های آنان است که به ندای رهبر خود لبیک گفتند.

وی با تأکید بر اینکه جوانان ما باید بدانند که بخشی از شهدای گرانقدر ما سربازان وطن بودند، گفت: ارتش بیش از ۴۰ هزار سرباز شهید را در کارنامه خود دارد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با بیان اینکه همه باید قدردان خدمات و مقام شامخ سربازان باشیم، گفت: در هر شهری باید نمادی از سرباز در کوچه و خیابان وجود داشته باشد تا نقش این عزیزان بهتر درک شود.

امیر فولادی عنوان کرد: ارتش در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس هزار و ۴۸۸ شهید سرباز را تقدیم کرد و در این عملیات نیز همچون دیگر عملیات‌های دفاع مقدس، نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی، پدافند و یگان هوانیروز در کنار برادران پاسدار و سایر نیرو‌ها شرکت داشتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار