حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

مناسب‌سازی مناظره‌‎های انتخاباتی برای معلولان ناشنوا

قبادی دانا با تأکید بر این‌که مناسب‌سازی فقط در حوزه فیزیکی نیست، بلکه مناسب‌سازی برنامه‌ها و فیلم‌های ساخته شده باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: خوشبختانه مناظره‌های انتخاباتی در شبکه سلامت برای معلولان ناشنوا مناسب‌سازی شده است.
کد خبر: ۴۶۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ - 08June 2021

مناسب‌سازی مناظره‌‎های انتخاباتی برای معلولان ناشنوابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «وحید قبادی دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در هفدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور با بیان اینکه راه‌ها، پیاده‌روها و ساختمان‌های دولتی و غیر دولتی از قبل ساخته شده است و بحث هم سطح‌سازی و مناسب‌سازی در آن‌ها در حال انجام است، اظهار داشت: نتایج کارهای صورت گرفته در حوزه مناسب‌سازی در سال‌های آینده دیده خواهد شد؛ خوشبختانه در سال‌های گذشته در حوزه مناسب‌سازی فرهنگ‌سازی خوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه مناسب‌سازی فقط در حوزه فیزیکی نیست، بلکه مناسب‌سازی برنامه‌ها و فیلم‌های ساخته شده باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: خوشبختانه مناظره‌های انتخاباتی در شبکه سلامت برای معلولین ناشنوا مناسب‌سازی شده است؛ با فرهنگ‌سازی صورت گرفته امروز برخی از فیلم‌ها برای ناشنوایان مناسب‌سازی شده است که جای خوشحالی دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: اگر همه افراد جامعه بینش درستی از مناسب‌سازی داشته باشند به خوبی پیش خواهیم رفت؛ امروز معلولین حق دارند در حوزه مناسب‌سازی مطالبه داشته باشند.

قبادی دانا با بیان اینکه امروز جلسات در حوزه مناسب‌سازی منظم شده است و این نشان از اهتمام دستگاه‌های متولی در حوزه مناسب‌سازی دارد، گفت: شهرداری تهران، وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش اقدامات خوبی در حوزه مناسب‌سازی داشتند و امیدواریم این اقدامات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار