حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه امامت تبریز:

دشمنان را با خالی کردن صحنه انتخابات شاد نکنیم

سرهنگ «پوراسماعیل» گفت: آن‌چه امروز برای ما و دنیا متصور است، نقش حضور مردم در انتخابات است و نباید با خالی کردن صحنه انتخابات، دشمنان را شاد کنیم.
کد خبر: ۴۶۰۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ - 08June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «حسین پوراسماعیل» فرمانده سپاه «امامت» تبریز، امروز (سه‌شنبه) در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: باید با انتخاب فرد اصلح و شایسته، تک‌تک افراد جامعه نقش خود را در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام و آرمان های امام (ره)، رهبری و شهدا ایفا کنند.

وی با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و مدیریت جهادی در واحدهای صنعتی، بیان کرد: تبیین مسائل انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در شرایط کنونی، از اهمیت ویژه‌ای در این دوره از انتخابات برخوردار است که برای ریختن بذر امیدآفرینی در بین آحاد مردم، همت، تلاش و کار مضاعف را می‌طلبد.

پوراسماعیل ادامه داد: آن‌چه امروز برای ما و دنیا متصور است، نقش حضور مردم در انتخابات است و نباید با خالی کردن صحنه انتخابات، دشمنان را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه راه اصلاح کشور از مسیر انتخاب اصلح می‌گذرد، گفت: در حال حاضر سیاست‌مداران کشورهای مختلف، دشمنان و بدخواهان نظام نگاه و ارزیابی ویژه‌ای نسبت به انتخابات ایران دارند، تا مشاهده کنند جمهوری اسلامی ایران که این‌قدر داعیه انسانیت، اسلامیت و دموکراسی دارد، در این عرصه چه خواهد کرد؟ پس برای همگان امری واجب و لازم است که هم خودمان و هم دیگران را به حضور در انتخابات، تشویق و ترغیب کنیم.

فرمانده سپاه امامت تبریز، رونق تولید و توسعه اقتصادی را در گرو مدیریت کارآمد و نظام‌مند دانست و اضافه کرد: همه امور کشور در همه حوزه‌ها به انتخاب اصلح و فردی توانمند بستگی دارد و اگر این انتخاب صحیح باشد، مطمئناً می‌تواند در هر حوزه‌ای رونق ایجاد کند.

سرهنگ پوراسماعیل با بیان اینکه حضور در صحنه در هر برهه‌‌ای، ضروری و تکلیف است، یادآور شد: گاهی با حضور در میدان جنگ، گاهی با حضور در راهپیمایی‌ها و گاهی هم با حضور در صحنه انتخابات برای حمایت از نظام ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار